tiden går så seint....

Scarlett

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
Hva gjør dere for å få tiden til å gå? jeg kjeder bokstavelig talt livet av meg.. men blir jo utslitt bare av å lage mat, så føler jeg ikke kan gjøre noe særlig anstrengende.. 4 dager til termin, og ingen tegn til at noe skal skje :( har litt mensmurringer som kommer og går i løpet av dagen, men det har jeg hatt i flere uker nå. hehe! Blir helt sprø av ventetiden, føler ALLE har født..... blæææ, litt syting fra meg i dag!

Gode tips til å få dagene til å gå??
 
Jeg kjeder meg også. Må finme meg noe strikk. Termin om 2 dager.
Vil føde i morgen :)
 
Jeg kjeder meg også. Må finme meg noe strikk. Termin om 2 dager.
Vil føde i morgen :)
ja, jeg har til og med prøvd ulike kjerringråd for å sette i gang fødsel, men ser ikke ut som noe hjelper :rolleyes: hadde mens termin den 14.06 :eek:
 
Hva gjør dere for å få tiden til å gå? jeg kjeder bokstavelig talt livet av meg.. men blir jo utslitt bare av å lage mat, så føler jeg ikke kan gjøre noe særlig anstrengende.. 4 dager til termin, og ingen tegn til at noe skal skje :( har litt mensmurringer som kommer og går i løpet av dagen, men det har jeg hatt i flere uker nå. hehe! Blir helt sprø av ventetiden, føler ALLE har født..... blæææ, litt syting fra meg i dag!

Gode tips til å få dagene til å gå??

Jeg sov mye av dagene, ellers så små ryddet jeg i løpet av dagen får å avlaste meg selv etter fødselen...hehe, så alt som var gjort før Odin kom til verden var bare mer ++ tid med han å slappe av. Ellers så jeg på serier. Ungene gikk til venner, judo trening som jeg følgte med på.....eeeehmm, handlet alt vi trengte å ha av mat og siste rest av baby ting ( bleier,tutt, ammeinnlegg etc)...jah, det var vel det jeg gjorde
 
Jeg sov og så på Netflix.. følte det samme som deg helt til jeg våknet natt til mandag.
 
Har det på samme måte! Termin om 5 dager og føler tiden står stille.. Har begynt å se en ny serie og strikke til den lille :) Føler jeg ikke kan gjøre så mye for blir utslitt bare av å dusje og stelle meg :p Tiden blir skikkelig langdryg, i hvert fall når jeg ser alle andre her inne som får bebisene sine [emoji85] Menmen, ho kommer når ho kommer [emoji4] Heldigvis dårlig vær ute, så trenger ikke sitte inne med dårlig samvittighet over at jeg ikke gjør en dritt [emoji38]
 
Synes også tiden går veldig sakte[emoji57] har blitt en del kafébesøk med venninner, blir skikkelig rastløs av å sitte hjemme[emoji85]har også prioritert meg selv litt med frisør og ansiktsbehandling og ting jeg tror blir nedprioritert rett etter fødsel [emoji4]
 
Jeg sov og så på Netflix.. følte det samme som deg helt til jeg våknet natt til mandag.
hehe, du har fått din lille? :Heartred jeg gjør som du, har sett 4 sesonger av kakekrigen liksom.. er det min hverdag består av, dplay sumo og netflixlaughing6
 
Har det på samme måte! Termin om 5 dager og føler tiden står stille.. Har begynt å se en ny serie og strikke til den lille :) Føler jeg ikke kan gjøre så mye for blir utslitt bare av å dusje og stelle meg :p Tiden blir skikkelig langdryg, i hvert fall når jeg ser alle andre her inne som får bebisene sine [emoji85] Menmen, ho kommer når ho kommer [emoji4] Heldigvis dårlig vær ute, så trenger ikke sitte inne med dårlig samvittighet over at jeg ikke gjør en dritt [emoji38]
Samme her. orker så vidt det er å stelle meg om morgenen, etter å ha strittet håret så er jeg totalt utslitt. hehe! nei vi får satse på at de kommer snart! når har du termin? :D
 
Synes også tiden går veldig sakte[emoji57] har blitt en del kafébesøk med venninner, blir skikkelig rastløs av å sitte hjemme[emoji85]har også prioritert meg selv litt med frisør og ansiktsbehandling og ting jeg tror blir nedprioritert rett etter fødsel [emoji4]
Ja, men blir ikke du sliten av å farte rundt? :notworthy jeg er utslitt etter 5 minutter på badet liksom. hehe! :p uff....
 
Ja, men blir ikke du sliten av å farte rundt? :notworthy jeg er utslitt etter 5 minutter på badet liksom. hehe! :p uff....

Er ganske sliten på kveldene, så er kanskje ikke beste strategi før en fødsel. Men blir for rastløs av å ikke gjøre noe. Nå har ikke jeg hatt veldig mye svangerskapsplager så det hjelper nok kanskje på og [emoji6]
 
Jobber enda jeg, permisjonen starter torsdag og da har jeg bare seks dager før planlagt igangsettelse. Så blir ikke så langdrygt for min del denne gangen. I forrige svangerskap gikk jeg 10 dager på overtid, så hadde jo 4 uker + 3 dager hjemme før han kom [emoji23] da prøvde jeg å sove mye, gjøre unna ærend, ordne klart siste babyutstyret, bakte litt og la i fryseren, og gikk turer med hunden i håp om at tempoet hans skulle få i gang fødselen [emoji23] (stor hund som kreve mye fysisk aktivitet). Nå når jeg har barn fra før hadde jeg nok satt mer pris på å slappe av masse med serier, bøker osv :)
 
Samme her. orker så vidt det er å stelle meg om morgenen, etter å ha strittet håret så er jeg totalt utslitt. hehe! nei vi får satse på at de kommer snart! når har du termin? :D

Huff samme her [emoji38] jeg har termin på søndag :) Håper ho gidder å komme før :p du har på lørdag?
 
ja, jeg har til og med prøvd ulike kjerringråd for å sette i gang fødsel, men ser ikke ut som noe hjelper :rolleyes: hadde mens termin den 14.06 :eek:
Jeg er heldigvis i fin form. Så de dagene jeg jan farte litt rundt er kjekke :)
Sitte hjemme med 3 små å vente til det skjer eller jeg kan gå å legge meg er ett mareritt.

Syns litt synd på de tre hjemme jeg ikke gidder finne på noe med.
 
Vi malte stua. :hilarious:
 
Mange gode tips her jenter:D men er det sånn at førstegangsfødende ofte går over termin? Jeg blir helt sprø om jeg må det... min eggløsningstermin var 14.06 og har ikke ul termin før 30.06! Har fått kranglet meg til 24.06 hos jordmor (får en ekstra overtidskontroll eventuelt den 25.06)......
 
Mange gode tips her jenter:D men er det sånn at førstegangsfødende ofte går over termin? Jeg blir helt sprø om jeg må det... min eggløsningstermin var 14.06 og har ikke ul termin før 30.06! Har fått kranglet meg til 24.06 hos jordmor (får en ekstra overtidskontroll eventuelt den 25.06)......
Sånt varierer veldig og er umulig å vite på forhånd. Husker alle sa det til meg i min første graviditet (at førstegangs gjerne går over), men jeg fødte 4 dager før UL-termin, nemlig på min egen menstermin.
Sjansen for å gå overtid med første er litt høyere, men ikke veldig mye høyere. Men det er like «vanlig» å føde i uke 42 som i uke 38, og noen babyer trenger mer tid før de er klare for å komme ut
 
Hmmm.... jordmor i dag, og hodet fremdeles ikke festet! Er ikke dette veldig unormalt til å være førstegangsfødende? Med tanke på at termin er veldig nære......
 
Back
Topp