Ti kan jeg begynne prøvinga?

MiniSnella

Elsker forumet
Go morgen jenter =)
 
Lurer på hva tid jeg kan begynne prøvinga igjen.. Jeg hadde utskraping igår.. og blødde bare litt igår heldigvis.. og idag er jeg ferdig med det :)
 
Hva tid kan jeg begynne og prøve igjen?
Og hva tid har jeg el nå? Er så utrolig dårlig til å regne ut syklus, men dette er vel dag 1 siden jeg ikke blør lengre?
 
Er veldig utålmodig.. :P
 
 
 
Du kan begynne å prøve igjen så snart du er klar for det. Eggløsningstester kan hjelpe deg å finne fram til eggløsningen siden du ikke vet hvordan syklusen er. Mange anbefaler likevel å vente en syklus så kroppen er tilbake i normalt gjenge igjen. Da vi mistet fikk vi beskjed om å vente to sykluser fordi man da ville være mer mentalt klar til et nytt svangerskap (vi mistet sent og gikk gjennom en tung sorgprosess), men vi valgte å begynne prøvingen etter en syklus. Prinsessen i magen satt på tredje forsøk, under tre måneder etter at Milli skatten vår ble født.
 
Sender en trøsteklem og håper du snart er på plass i en terminklubb igjen.
 
Det sies vel at man kan begynne med en gang, men at det kanskje er lurt å vente en syklus for da har alle sår ol grodd i livmoren og det er da bedre "grobunn"men er flere som blir gravide med en gang og det går bra. [;)]
Kan du ikke kjøpe eggløsningstester, da får du jo et visst inntrykk av syklusen din...Det har jeg tenkt til å gjøre[:)]
Etter at vi mistet første gangen prøvde vi med en gang, men det klaffet etter tredje forsøk...ønsker deg masse lykke til med prøvingen igjen[:)]
 
Jeg tenkte på å kjøpe noen el tester... men er ikke de positive lenge etter pga hcg hormonet?
Eller er det annerledes etter en utskraping?
Forsto det slik at både graviditetestester og el tester slår ut positivt de første ukene...
 
ORIGINAL: Maur Asto

Du kan begynne å prøve igjen så snart du er klar for det. Eggløsningstester kan hjelpe deg å finne fram til eggløsningen siden du ikke vet hvordan syklusen er. Mange anbefaler likevel å vente en syklus så kroppen er tilbake i normalt gjenge igjen. Da vi mistet fikk vi beskjed om å vente to sykluser fordi man da ville være mer mentalt klar til et nytt svangerskap (vi mistet sent og gikk gjennom en tung sorgprosess), men vi valgte å begynne prøvingen etter en syklus. Prinsessen i magen satt på tredje forsøk, under tre måneder etter at Milli skatten vår ble født.

Sender en trøsteklem og håper du snart er på plass i en terminklubb igjen.

 
Signerer
 
Back
Topp