Thea eller Tonje?

To av mine bestevenninner heter Thea og Tonje! Kjempefine! Men om vi skulle valgt ett av de hadde det blitt Thea. Vurderer Leah og Thea om vi skulle fått tvillingjenter :)
 
Syns Thea er finest. (Og ja, tror Tonje hadde blitt tricky på engelsk)
Vil du ha navn med to stavelser? Jeg syns Tess er fint (kanskje et alternativ når du likte Tessa men mannen din gjorde ikke det?)
 
Tror nok tess blir samme greia for han, og tessa er jo strengt talt finere [emoji14]
Jeg tror det må bli Thea, så får prøve å få mannen med på den [emoji14]
 
Tror nok tess blir samme greia for han, og tessa er jo strengt talt finere [emoji14]
Jeg tror det må bli Thea, så får prøve å få mannen med på den [emoji14]

Menn altså, kan ikke de bare være enige og tie stilt? [emoji12]
Syns Tess var finere, jeg [emoji4] Men nå er jeg fra Nederland og der er Tessa et mye vanligere navn enn her. Litt oppbrukt der.
Thea er nå uansett et veldig godt valg syns jeg [emoji295]️
 
Menn altså, kan ikke de bare være enige og tie stilt? [emoji12]
Syns Tess var finere, jeg [emoji4] Men nå er jeg fra Nederland og der er Tessa et mye vanligere navn enn her. Litt oppbrukt der.
Thea er nå uansett et veldig godt valg syns jeg [emoji295]️

Hehe ja av og til hadde det vært praktisk [emoji38]

Skjønner den da, i Norge er begge deler forholdsvis uvanlig [emoji846]
 
Mitt favorittjentenavn på T er Thale[emoji1373] Men Thea og Tia er også veldig fine, synes jeg[emoji175] Lykke til[emoji28]
 
Hadde nok gått for Thea om d stod mellom de to [emoji5] Jenta mi heter Tuva [emoji7] ellers liker jeg også godt Thale som flere har nevnt her [emoji5]
 
Føler det er så mange som heter Thea for tiden. Jeg ville valgt Tonje - veldig fint og ikke like vanlig :)
 
Jeg liker best Thea av disse. Er ikke så glad i "nj"-lyden, og synes Tonje på en måte er litt hardt. Men det er jo bare smak og behag! :)

Kan Mathea med kallenavn Thea være et alternativ?

Andre forslag:
Tuva
Thale
Tiril
Tomine
Tobine
Tine
Tina
Thalia
Thilie
Tyra
Tilla
Timea
Tilde
Theoline
Thelma

Synes det er mange fine navn på T:)
 
Vi er (dessverre) låst på bokstaven T (sammen med andre, men mannen utelukket alle andre forslagene mine [emoji85]).

Takk for forslag, men finner liksom ingen jeg liker bedre enn disse to vi står igjen med [emoji85]
 
Back
Topp