Tett nese!

Den neseoljen må jeg prøve... Er så sår og tørr etter all nesesprayen :p kjøpes på apotek?
Ja kjøpes på apoteket og står i samme hylle som nesespray/andre forkjølelsesprodukter.. Heter Rhinoil og har en grønn pakke med gul skrift, koster i underkant av 90 kroner.. ☺
 
Jeg har vært avhengig - brukte nesespray hver dag i over 10 år! :oops: Så bestemte jeg meg for å slutte. Det gjorde jeg på ca. en uke. Brukte snorkeplaster og spylte med physiomer. Så var det helt bra! Hevelsen gikk ned etter fødsel forrige gang, så håper det blir sånn nå også. ;) ellers er det på med de sexy snorkeplastrene. :rolleyes:

Var også avhengig av nesespray i over 10 år. Måtte være otrivin til og med.. Helt for jævlig å slutte. Føltes som å bli kvelt. Var hos øre nese hals spesialist og han sa: å slutte med nesespray etter så lang tid er verre enn å slutte med dop. Du føler kroppen får ikke nok oksygen.
Etter jeg sluttet for 13 år siden har jeg aldri brukt det igjen. Uansett hvor tett og forkjølet jeg har vært spiller ingen trille :)
 
Er det trygt å bruke saltvannsspray så mye man vill ? Er nå på uke 29+0 og holder snart ikke ut.. må ta dose på morgen og på kveld.. prøver å holde meg unna resten av dagen men i dag har jeg måttet ta 1 ekstra med vanlig nesespray som er ufarlig for barnet og så har jeg måttet ta 2 med saltvann.. hater å bruke dette men føles som om jeg er på vei til å kveles inni mellom å da tar jeg spray i stedet for panikk angsten som har kommet pga tettheten
 
Er det trygt å bruke saltvannsspray så mye man vill ? Er nå på uke 29+0 og holder snart ikke ut.. må ta dose på morgen og på kveld.. prøver å holde meg unna resten av dagen men i dag har jeg måttet ta 1 ekstra med vanlig nesespray som er ufarlig for barnet og så har jeg måttet ta 2 med saltvann.. hater å bruke dette men føles som om jeg er på vei til å kveles inni mellom å da tar jeg spray i stedet for panikk angsten som har kommet pga tettheten
Du kan skylle så mye du vil med salvann. Men det hjelper ikke. Det avsveller ikke slimhinnene. Det er det kun nesespray som gjør. Jeg brukte det en god del. Skal mye til før blodårene i livmor trekkes sammen pga det.
 
Back
Topp