Tett nese og hoster

Hege23

Glad i forumet
Ikke mye moro.
Stakkar lille Jenny. Forkjølet for første gang.
Sover dårlig og hoster masse.
Nesa renner........
 
Litt tungt å være mamma som ikke vet helt hva jeg skal gjøre
med henne når henne gråter så sårt og ikke får sove.
 
Puppen er i hvertfall en stoooooooooooor trøst for henne.
Heldigvis har henne ikke feber. Håper det snart går over....
 
Uff da.. Stakkars liten!
Ikke noe er verre enn å ha syke barn, og ikke kunne gjøre nok for å hjelpe dem!
 
Men amming er jo bra! [:)]
 
så har jeg kjøpt en sånn "snott" suger på apoteket

 
Denne har jeg også kjøpt men får den ikke helt til jeg da. Jeg gjør det riktig men det kommer ikke ut noe fra nesa hennes.
 
heisann lille fredrik-aleksander har sliti veldig med tett nese. et godt råd er å bruke pipetter med saltvannsoppløsning,så legger du barnet på magen for da må hun streve litt og da kommer det masse snørr ut.. du får kjøpt det på apoteket. ang hoste: fredrik-aleksander ville ikke sove og ikke spise når han endelig hadde sovna våkna han av utrolig plagsomme hosteanfall, jeg dro til legevakta etter en uke og fikke beskjed om og gi han flytende paracet 2,5ml. i sprøyte som jeg sprøyta inn i munnen på han, 2 dager og han var nesten helt fin... prøv dette.
 
heia! Emily har også hatt endel tett nese. Men det høres værre ut enn det er for dem!
 
Jeg har tatt litt morsmelk på en sprøyte og sprøytet det inn i nesa hennes, dette har gjort at hun har begynt å nyse og alt har kommet ut. Ellers har jeg brukt saltvannsdråper. Nesesugeren funker ikke i det hele tatt, men tror jeg har fått feil, den virker for stor....
 
God bedring til babysene![:D]
 
Huff, gruer meg til Lucas blir dårlig første gangen! [X(]
 
Jenny er fortsatt tett i nesa, hvor lenge varer det?
Kan henne bade  eller blir hun verre????
 
tror ikke det er noe problem å bade når d er tett i nesa,men ikke har feber! Sikkert foeskjellig hvor lenge sånt varer. Men det blir vel bedre etter hvert! God bedring til lille Jenny fra Emily Elena[:)]
 
Back
Topp