Testing av ny forum app, android

Hvordan poster du en tråd?
Får lagt ut ny tråd, men tror det tar lang tid før den dukker opp. Nå finner jeg ikke igjen den jeg nettopp prøvde på hvertfall.

Ser du skjulte grupper du er medlem i?
Ja

Blir du kastet ut av appen og må logge inn igjen?
Blir kastet ut når jeg prøver å bruke telefonen sin tilbake-knapp. Men må ikke logge inn på nytt.

Fungerer alle funksjoner som de skal?
Bilde og innlegg-knappene er i veien uansett
Når jeg bruker de pilene oppe mens jeg er inne i et forum, så kræsjer appen. Hva skal de egentlig fungere som?

Prøv å legg inn bildet i en tråd, hvordan fungerer det?
"Add photo" fra "Opprett ny tråd" funker ikke når man velger bildegalleri
Men når jeg trykker på add photo og tar nytt bilde, så kommer den i innlegget, men jeg får ikke tilgang til å åpne den?

Fungerer varsler som det skal?
Ja, men funker ikke alltid å trykke på varslene, kommer ikke riktig sted

Er det noe du savner?
- Hvis den skal være så lik nettleseren, så skulle jeg ønske den hadde den funksjonen at man ser hvilke tråder man har deltatt i, altså der du ser et miniatyrbilde av ditt eget profilbilde ved siden av de trådene du har deltatt i :)
- Hvilken side er jeg på når jeg leser i en lang tråd, og hvor mange innlegg ligger jeg bak?
- Hvilket innleggsnummer er jeg på inne i en tråd? Feks greitt når vi går for 17.000 innlegg i skravletråden, greitt å slippe å gå ut for å finne ut hvor langt vi har kommet :)
- Skulle ønske det var enklere å komme seg til hovedmenyen, savner menyen fra den gamle appen, der du kunne velge "fulgte forum", "deltatt", "ikke lest", "tidslinje" og "forum"
- Savner en tilbakeknapp som tar meg til forrige nivå



Er det enkelt å navigere seg rundt?
Nei. Altfor vanskelig å finne "fulgte tråder", som jeg liker å navigere ut fra :)

Andre ting??
Syns appen er ganske knotete. Liker mye bedre oppsettet til den gamle. Men noen av fordelene fra nettleser er jo greie å ha, sånn som bannere og et par ting til som jeg ikke kommer på akkurat i farta
Regner med tregheten er pga det er beta
 
Back
Topp