Testikkel kreft **Oppdatert x4**

ORIGINAL: LillianneLie

Ville absolutt tatt det som et godt tegn jeg!

Ultralyd er det som brukes for å utelukke eller bekrefte evt. sykdom, så at de ikke så noe er jo veldig bra[:D]

Har hørt at dersom ultralyd var fin kan det utelukkes. Finnes vel unntak da, men håper ikek det gjelder dere[:)]


Legen ville ikke utelukke noe enda, men vi tar det som et godt tegn, så får vi heller bare se etterhvert hva de finner ut. Jeg klarer rett og slett ikke å gå lenger uten å sove, så jeg er bare nødt - rett og slett!
 
ORIGINAL: *mamsfor4*

ORIGINAL: LillianneLie

Ville absolutt tatt det som et godt tegn jeg!

Ultralyd er det som brukes for å utelukke eller bekrefte evt. sykdom, så at de ikke så noe er jo veldig bra[:D]

Har hørt at dersom ultralyd var fin kan det utelukkes. Finnes vel unntak da, men håper ikek det gjelder dere[:)]


Legen ville ikke utelukke noe enda, men vi tar det som et godt tegn, så får vi heller bare se etterhvert hva de finner ut. Jeg klarer rett og slett ikke å gå lenger uten å sove, så jeg er bare nødt - rett og slett!


Ja, vet selv det er lettere sagt enn gjort å skulle tenke positivt, men da har dere nå heldigvis fått er godt tegn[:)] Håper dere bare får gode nyheter heretter også... Det ordner seg nok uansett[:)]
 
krysser fingrene for at det ikke er noe kreft eller annet farlig da evt. vet nøyaktig kor det er å gå å vente. masse masse lykke til
 
ORIGINAL: chriz

krysser fingrene for at det ikke er noe kreft eller annet farlig da evt. vet nøyaktig kor det er å gå å vente. masse masse lykke til

sign!
 
*dytt*




Edit: dyttet i tråden fordi TS og hvordan det gikk med mannen var et tema i en annen tråd [:)]
 
ORIGINAL: Fuglen

*dytt*
 
ORIGINAL: Rebecca85

Hadde slept mannen med meg på Volvat idag jeg..hadde aldri klart å vente..

Men som sagt over er det utrolig gode prognoser om det er kreft! og du får trøste deg med at OM det er det og han må fjerne ting og tang så har dere mange søte små allerede, en mager trøst men allikevel[:)]

Krysser fingre for mannen din, klem [:)]


signerer denne! Kreft er en skummel sykdom. Men det som er fint er at stadig fler blir friske av den! Masse lykke til til mannen din og deg!

Pappa hadde samme type kreft på begynnelsen av 90-tallet, en VELDIG hissig type. Heldigvis gikk det bra med han også!

*klem*
 
dytter jeg og!!
 
Back
Topp