Testikkel kreft **Oppdatert x4**

ORIGINAL: Sjakkruta

ORIGINAL: gledermeg88

dyttt


Krysser fingrene [:)]

 
ORIGINAL: mammatil2prinsesser

Hvordan gikk det?
 
Håper det gikk bra i dag ! og at dere fikk ett svar som går ann å leve med. Ingen fortjener slikt..
 
Klem til dere
 
ORIGINAL: ~Mandy~

opp
 
Da er vi hjemme fra legen. Måtte vente lenge, også var det noen unger som måtte hentes i bhg[:)]

Legen kjente på testikkelen som er hoven, tok CRP prøve (som var helt normal, så ingen betennelse..) og hendviste til ultralyd. Vi får ikke vite noe før vi har vært der, så det blir enda mer venting desverre[&o]

Ang. hcg prøven, så mener mannen at kanskje det var en feil på den, men som jeg har lest og også erfart, så blir ikke en grav. test SÅ positv (test streken var sterkere enn kontrollstreken...) uten at det er HCG i kroppen?! Correct me if I'm wrong!
Dette var da en billigtest, og jeg har selv erfart mye rart med dem, men ALDRi har jeg hatt en såpass sterk strek uten at det har vært noe... Så er jo litt merkelig om det er det som er tilfellet i denne saken syns jeg.

Tusen takk for all støtte alle sammen!! Er helt overveldet!![&o][:(][:D]
 
Om det er noen trøst, så kan iallefall ikke svaret bli verre enn dere venter, og så ille er det jo ikke sikkert at det er. Men jeg føler med dere i denne vanskelige tiden.
 
Ønsker lykke til videre! [:)]

Og om du kunne oppdatere HI istedet, så man slapp å bla helt bak? [:)]
 
ORIGINAL: Labambie

Ønsker lykke til videre! [:)]

Og om du kunne oppdatere HI istedet, så man slapp å bla helt bak? [:)]


Det kan jeg gjør vettu :)
 
Lykke til videre! [:)]
 
ORIGINAL: Unge lovende Frk.K

Lykke til videre! [:)]
 
Uff, venting er grusomt. Sender deg en god klem, og håper at det ikke er så ille som du tror
 
Stor stor stor klem!!!
Håper alt går bra med dåkke, og at det ikkje er så ille som forventa.
 
Håper dere får en avklaring fortest mulig sånn at dere slipper å gå rundt og være usikre og redde! Letter å kjempe mot en kjent fiende. LYKKE LYKKE til!!!!
 
Jeg har aldri hørt om en BT som har blitt så positiv uten noen har vært veldig gravid for å si det sånn, så tviler på det kan være noe feil med den [&o]

Lykke til videre, blir spennende å se hva dere får se på UL. Klem
 
ORIGINAL: Sjakkruta

Jeg har aldri hørt om en BT som har blitt så positiv uten noen har vært veldig gravid for å si det sånn, så tviler på det kan være noe feil med den [&o]

Lykke til videre, blir spennende å se hva dere får se på UL. Klem


Nei har ikke hørt om det jeg heller, så er liksom det jeg tenker... For den var POSITIV! Lignet nesten mer på en kjempepositiv EL test altså - men jeg er 100% sikker på at det var en g-test..
 
Back
Topp