Testikkel kreft **Oppdatert x4**

ORIGINAL: Snartmammatil5

ORIGINAL: LillianneLie

Infeksjon i bitestikkelen kan være et annet alternativ...

Om det hadde vært det, så hadde han hatt mye mer smerter, og han ville også hatt feber og vært rød, varm og hoven.

Han ville heller ikke da hatt HCG i urinen sin - så det er det nok ikke[&o]


Har dere vært hos legen?  Skrev ikke i tråden tidligere, men har tenkt på dere i hele dag.
 
ORIGINAL: mkt

har ingen erfaring med dette, men håper virkelig at det ikke er kreft. mange klemmer til dere
 
ORIGINAL: Snartmammatil5

ORIGINAL: LillianneLie

Infeksjon i bitestikkelen kan være et annet alternativ...

Om det hadde vært det, så hadde han hatt mye mer smerter, og han ville også hatt feber og vært rød, varm og hoven.

Han ville heller ikke da hatt HCG i urinen sin - så det er det nok ikke[&o]



Ikke nødvendigvis smerter og feber. Kan ha det i ulik grad tross i det som står på internett. Men er vel kanskje enig med deg ang. hcg-en... Håper det ikke er det. Lykke til[:)]
 
ORIGINAL: Søte frøken

ORIGINAL: fruktbar

ORIGINAL: Snartmammatil5

Jadda.. da ringte legevakta tilbake... Og jeg fikk (som ventet) kun beskjed om at vi måtte kontakte fastlegen på mandag.. enkelt og greit liksom..

Så da er det i allefall ikke noe mer å gjøre nå!

Så teit.. Vente til mandag liksom [:-] Jaja.. Dere får hvertfall møte opp tidlig hos fastlegen da..
Syntes det var veldig rart at han ikke fikk kommet inn nå jeg da.



Nei, det er ingen vits å dra til legevakta. De kan ikke gjøre noe. Han må ta tester på sykehuset for så sette igang behandling. Legevakta kan ikke gjøre det på en dag[8|] Og det er fastlegen som skal få inn pasienten på sykehuset[:)]
Så her er ikke legevakta teit[;)]


Legevakten kan selvfølgelig legge pasienter inn på sykehuset og.
 
Huff, lykke til på mandag hvertfall. [&o]
 
Skjønner godt, at dere er bekymret! Men prøv å ikke ta sorgene på forskudd. Gubben der jeg bodde før hadde testikkelkreft i 1985, og er helt frisk i dag og har ikke hatt noe tilbakefall. [:)] Håper, at det er noe helt ufarlig med mannen din! [:)]
 
ORIGINAL: Rappo

ORIGINAL: mkt

har ingen erfaring med dette, men håper virkelig at det ikke er kreft. mange klemmer til dere

 
ORIGINAL: Rappo

ORIGINAL: mkt

har ingen erfaring med dette, men håper virkelig at det ikke er kreft. mange klemmer til dere

 
Jeg vet om en som fikk testikkelkreft og han er helt frisk i dag. Prognosen er veeeldig god, nesten alle som oppdager det før kreften sprer seg blir friske og 80% av de med spredning blir også friske. Det er sikkert en fattig trøst akkurat nå men sannsynligheten er jo størst for at dette skal gå helt fint[:)]
 
ORIGINAL: Kristine79

ORIGINAL: Søte frøken

ORIGINAL: fruktbar

ORIGINAL: Snartmammatil5

Jadda.. da ringte legevakta tilbake... Og jeg fikk (som ventet) kun beskjed om at vi måtte kontakte fastlegen på mandag.. enkelt og greit liksom..

Så da er det i allefall ikke noe mer å gjøre nå!

Så teit.. Vente til mandag liksom [:-] Jaja.. Dere får hvertfall møte opp tidlig hos fastlegen da..
Syntes det var veldig rart at han ikke fikk kommet inn nå jeg da.



Nei, det er ingen vits å dra til legevakta. De kan ikke gjøre noe. Han må ta tester på sykehuset for så sette igang behandling. Legevakta kan ikke gjøre det på en dag[8|] Og det er fastlegen som skal få inn pasienten på sykehuset[:)]
Så her er ikke legevakta teit[;)]


Legevakten kan selvfølgelig legge pasienter inn på sykehuset og.

Jo men er jo ingenting å legge inn for.. De må jo ta prøver o.l først, og det blir ikke gjort i helgen - derfor er det ingen poeng å ta kontakt med legevakt!
 
ORIGINAL: glamaria

Jeg vet om en som fikk testikkelkreft og han er helt frisk i dag. Prognosen er veeeldig god, nesten alle som oppdager det før kreften sprer seg blir friske og 80% av de med spredning blir også friske. Det er sikkert en fattig trøst akkurat nå men sannsynligheten er jo størst for at dette skal gå helt fint[:)]


Det SKAL gå bra - noe annet er helt uaktuelt! Ikke snakk om at jeg skal miste mannen min! Det skjer bare ikke. Enkelt og greit[:)]

Går jo stortsett bra med de aller aller fleste med denne typen kreft - så da går det bra med min mann også! Det MÅ det bra!
 
Jeg har to gode kompiser som er operert for testikkelkreft. Begge hadde ondartet svulst på en av testiklene, så den testiklen ble fjernet. Trengte ikke behandling etter dette, da de hos begge to fikk med alt under operasjonen, er til kontroll hver 3 mnd.

Masse lykke til [:)]
 
ORIGINAL: Godhjerta

ORIGINAL: Snartmammatil5

ORIGINAL: glamaria

Jeg vet om en som fikk testikkelkreft og han er helt frisk i dag. Prognosen er veeeldig god, nesten alle som oppdager det før kreften sprer seg blir friske og 80% av de med spredning blir også friske. Det er sikkert en fattig trøst akkurat nå men sannsynligheten er jo størst for at dette skal gå helt fint[:)]


Det SKAL gå bra - noe annet er helt uaktuelt! Ikke snakk om at jeg skal miste mannen min! Det skjer bare ikke. Enkelt og greit[:)]

Går jo stortsett bra med de aller aller fleste med denne typen kreft - så da går det bra med min mann også! Det MÅ det bra!


Jeg er sikker på at dette kommer til å gå bra. Ikke tro noe annet.
Men jeg forstår (mer enn du aner) hvilken påkjenning det er å gå slik i uvissheten.
Men dere er begge sterke, og mannen din skal ingen steder. [:)]
Lykke til så mye, og god og snar bedring til mannen din.
Styrkeklemmer.


Tusen takk[:D] Ja det er slitsomt.. Sitter bare på google, men jeg er nødt til å slutte med det! Blir ikke klokere av det liksom[:)]
 
Lykke til i morgen :)
 
ORIGINAL: •Mammatil3•

Huff av meg... Har ingen erfaring eller råd, men sender en god klem!
 
Lykke til i morgen[:)] Krysser fingrene for dere!!
 
ORIGINAL: [Hildemor]

Lykke til i morgen[:)] Krysser fingrene for dere!!


Tusen tusen takk[:D] Er utrolig spent på hva de finner ut i morgen altså! Mannen har slått seg til ro med at det er kreft, men jeg håper så inderlig at det ikke er det det er!

Men et eller annet er det, så da er det bare å finne ut HVA!
 
Håper han kommer fort inn til lege og får tatt de nødvendige testene !!
Uff så grusomt.
 
Da måtte mannen KRANGLE seg til en lege time klokken 2 idag[:(]

Helt jævli! Når man nesten er 100% sikker på at man har kreft, så må man vente - fordi at 2 av 3 leger har FERIE[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Jaja - fikk i allefall time idag da, så da må vi bare vente å se an. Blir nok sikkert ikke gjort noe idag mer enn legetimen men..
 
Back
Topp