Testikkel kreft **Oppdatert x4**

Dra på legevakta så fort han kommer hjem fra jobb. Lykke til, så forferdelig [:o]
 
ORIGINAL: Snartmammatil5

ORIGINAL: Gollemor

Uff, så grusomt å vente!

Jeg likte forslaget litt over her.
Ta kontakt med legevakt. Ikke si noe om hcg-testen.
Jeg vil tro de vil ta ham inn.

Lykke til!!!


Jo men det er jo ikke noe akutt da... hmmm.. men jeg skal ringe han å gi han beskjed allikevel!


Har hørt om folk som har kommet inn med ting langt mindre akutt enn det der!

Ring og hør[:)]
Om ikke annet kan de berolige og/eller gi råd.
 
ORIGINAL: *Fernet*

jeg vil si det er akutt jeg da.Jeg ville ringt med en gang.Jeg ville også sagt det om graviditetstesten(si at dere leste om det på nettet)


Når jeg tenker meg om så er jeg helt enig i denne[:)]
 
ORIGINAL: Snartmammatil5

Neida - han er 100% sikker på at det er det, og vil ikke på legevakta - det skjer ikke noe i helga uansett sier han[8D] Mannfolk altså!!!

Blir så forbannet for at han ikke engang vil reise til legevakten!!!!! Men jeg må bare gi meg...

 
Typisk mannfolk ja,han er sikkert litt redd også...så du får vel bare gjøre som han vil.
 
 
ORIGINAL: Slick Chick

Testikkelkreft er den "beste" kreftformen og få siden det stort sett bare er å fjerne den testikkelen som er affisert også er man frisk igjen.
Testiklener er overskuddsorganer, så det holder massevis med en av de..
Vet hvor skummelt du syntes dette er.. Det er bare noen mnd siden vi gikk gjennom det samme selv.. Overhode ikke noe gøy..

Klem


Hvordan ble det oppdaget hos dere? Trenger bare å vite litt... Send meg en PM om du orker!
 
ORIGINAL: Snartmammatil5

Ja men hva kan de gjøre nå i helga?

 
Ja det kan de.....
 
ORIGINAL: Masallah xxl

ORIGINAL: Snartmammatil5

Neida - han er 100% sikker på at det er det, og vil ikke på legevakta - det skjer ikke noe i helga uansett sier han[8D] Mannfolk altså!!!

Blir så forbannet for at han ikke engang vil reise til legevakten!!!!! Men jeg må bare gi meg...


Typisk mannfolk ja,han er sikkert litt redd også...så du får vel bare gjøre som han vil.



Ja han er redd! Merker det på hele han!

Verdens snilleste og mest omtenksomme mann... LIvet er urettferdig - selv om han bli helt frisk! Noe annet er uaktuelt!
 
ORIGINAL: Masallah xxl

ORIGINAL: Snartmammatil5

Ja men hva kan de gjøre nå i helga?


Ja det kan de.....


HVA kan de gjøre i helga?[:)] Vi bor i en liten by, men ingen ekspertise på dette i det hele tatt - så han må evt. sendes videre til større byer
 
jeg vil si det er akutt. hvis man tenker på den psykiske helsen! det er jo ikke bra å gå i mange dager i uvissheten!
jeg ville sendt han på legevakten!
 
lykke til!!!!
 
 
ORIGINAL: Snartmammatil5

ORIGINAL: Masallah xxl

ORIGINAL: Snartmammatil5

Ja men hva kan de gjøre nå i helga?


Ja det kan de.....


HVA kan de gjøre i helga?[:)] Vi bor i en liten by, men ingen ekspertise på dette i det hele tatt - så han må evt. sendes videre til større byer


De kan se på det og utelukke andre ting kanskje?
De kan sende henvisning til sykehus/gyn eller noe så er det brått spart noen dager..

Personlig ville jeg ringt Volvat, da kan det hende han kan få time hos en gyn allerede idag[;)] det koster litt men da blir alle nødvendige prøver tatt med en gang og de er utrolig flinke[:)]
 
Jeg ville overtalt ham til å kontakte legevakta i dag, en telefon er ikke farlig kan du si til ham. [8D] Og da kan legevakta bedre enn noen her inne vurdere om de vil ha ham inn eller ikke.

De fleste sykehus har som regel akuttberedskap for det meste, så er det akutt nok kan han fint begynne med undersøkelser allerede i helga.
Og for all del, nevn HCG-testen, så legevakta får de opplysningene de har behov for. [:)] 
God bedring til mannen din, og lykke til i tiden fremover.
 
selv om ikke han vil på legevakten så kan du ringe å snakke med dem[:)]
 
ORIGINAL: Sha

selv om ikke han vil på legevakten så kan du ringe å snakke med dem[:)]


Jeg har ringt dem! Irriterer meg grenseløst at han er såpass rolig. De skulle ringe meg opp
 
Jeg tror dere gjør veldig lurt i å kontakte legevakten.
 
ORIGINAL: Nozy Rosie

Jeg ville overtalt ham til å kontakte legevakta i dag, en telefon er ikke farlig kan du si til ham. [8D] Og da kan legevakta bedre enn noen her inne vurdere om de vil ha ham inn eller ikke.

De fleste sykehus har som regel akuttberedskap for det meste, så er det akutt nok kan han fint begynne med undersøkelser allerede i helga.
Og for all del, nevn HCG-testen, så legevakta får de opplysningene de har behov for. [:)] 
God bedring til mannen din, og lykke til i tiden fremover.

Sign.!
 
gjør det!
ORIGINAL: fruktbar

Dra på legevakta så fort han kommer hjem fra jobb. Lykke til, så forferdelig [:o]
 
Lykke til[:)] Håper du får noen svar på tlf fra legevakten, Men nevn ALLE symptomer!!

Kjenner selv 1 som har hatt kreft der, og han er frisk og rask i dag[:)]
Liten trøst med det går nok veldig bra[:)]
 
Sambo har hatt det og det var en tøff tid. Men frisk nå[:D][:D][:D]
Sender deg en klem
 
Back
Topp