Testet positivt! :)

England:)

Betatt av forumet
Jeg har lenge kjent endel symptomer, men etter xu i sommer og siden samboer er sjømann og mye borte, så regnet jeg med at vi måtte vente en stund før det ville klaffe. Jeg har også lang syklus så tenkte jeg måtte vente til neste uke med å evt få en positiv test. Kjedelig å teste for tidlig og få negativt. Blir så skuffet... Men så våknet jeg i natt av en skikkelig krampetrekning i livmoren. Halvtrøtt tenkte jeg at siden kroppen gir så mye tegn så må jo dette gi utslag på en test (vet det er bare tull, men trøtt som jeg var, så...) Forberedt på å få negativ sto jeg opp og testet, men jaja men, den var positiv gitt! :) Hadde egentlig tenkt å finne på en morsom måte å fortelle samboer, men jeg måtte bare vekke ham der og da :) Han ble kjempeglad, og fikk selvfølgelig ikke sove mer i natt...:) Er første barnet vårt, så dette blir spennende! Nå blir det nok masse planlegging, drømming og strikking framover :)
 
VELKOMMEN og GRATULERER :-) Alltid ekstra spennende når det er første :-)
 
Tusen takk folkens! :) Er superspent! Pga XU i sommer skal jeg på UL neste uke for å sjekke at alt er i orden etter operasjonen. Men i papirene står det at jeg ikke er gravid ved undersøkelsen. Nå er jeg jo det likevel, er det ikke bra/skadelig å ta UL veldig tidlig? Noen som vet?
 


England:) skrev:
Tusen takk folkens! :) Er superspent! Pga XU i sommer skal jeg på UL neste uke for å sjekke at alt er i orden etter operasjonen. Men i papirene står det at jeg ikke er gravid ved undersøkelsen. Nå er jeg jo det likevel, er det ikke bra/skadelig å ta UL veldig tidlig? Noen som vet?



Det skal ikke være farlig, men villekanskje ringt og gitt beskjed :)
 
Ja jeg skal ringe og spørre på mandag, håper det er greit og at jeg får sjekket at alt er i orden så langt. Vet jo at de ikke kan se stort så tidlig, men jeg er foreløpig mest interessert i å finne ut om alt har grodd som det skal, at jeg faktisk er gravid og at den er inni livmoren :) Håper håper :)
 
Gratulerer så mye og velkommen til juli forumet :)
 
Back
Topp