Testene våre!

IMAG2869.jpg IMAG2871.jpg
 
Endelig begynner testene å bli sterkere :D Jeg er faktisk gravid ❤

IMAG2874.jpg
 
Desse tok jeg i dag, er etter menstermin 4+6, men etter egne beregninger kan jeg ikke være mer enn på det lengste 4+4, men tror jeg er mer som 4+1 :) Blir spennende å se på ul :)
IMAG2883.jpg

Samlebilde der nederste test er tatt i dag :) Heldigvis stigning, selv om det godt kunne ha gått litt raskere :p
IMAG2885.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1462124461.954412.jpgkan noen hjelpe meg å tyde disse? Spent på om jeg er gravid nå, veldig tidlig å teste enda, men har symtomer, samme symtomer som for 1 mnd siden men da mistet jeg i uke 4, er nå rundt 3+? Hadde litt blødninger for 2 dager siden, og i dag litt blod etter sex, murringer i magen og korsryggen, svimmel, vondt i hue, forstoppet, trøtt og litt uggen,
 
Vis vedlegget 174921kan noen hjelpe meg å tyde disse? Spent på om jeg er gravid nå, veldig tidlig å teste enda, men har symtomer, samme symtomer som for 1 mnd siden men da mistet jeg i uke 4, er nå rundt 3+? Hadde litt blødninger for 2 dager siden, og i dag litt blod etter sex, murringer i magen og korsryggen, svimmel, vondt i hue, forstoppet, trøtt og litt uggen,

Ser en strek. Men du har lagt denne ut under bildene til oss som har termin i desember. Hvis du legger ut under prøverforumet får du mer respons;)
 
Hær er min, tatt 15.mai. Var hos legen på onsdag og hun mente jeg var 8 uker på vei. Skal til ul på torsdag, så nå er jeg veldig spent
 

Vedlegg

  • IMG_0683.jpg
    IMG_0683.jpg
    80 KB · Visninger: 63
ImageUploadedByBV Forum1464542631.152975.jpgImageUploadedByBV Forum1464542667.154987.jpg

Første testen tok jeg med et infall på jobb 15 april. På kvelden tok jeg Clear Blue testen :) Ingen tvil her hvertfall.. Symptomene kom som ei bombe uka etterpå :D
 
Back
Topp