Testene våre<3

Min test, 2 dager etter IKM.

Har vært expat i utlandet i snart 2 år nå, 1 måned før vi skal hjem satt den gitt. Må komme meg i jobb asap når vi kommer hjem i juni, slik at jeg kan få rett på svangerskapspenger. Forrige svangerskap gikk som en drøm, får håpe dette blir likens, så jeg kan få jobba mye !!!
 

Vedlegg

  • 11334357_10155605753650254_1599693471_n.jpg
    11334357_10155605753650254_1599693471_n.jpg
    21,4 KB · Visninger: 64
dd006e93de0f53cbe0a6a311d8ae5154


Fant to esker med tester som var gjemt siden tidligere :) tatt da jeg var 6+3 <3 elsker å se sterk strek ja!
 
Foresten jeg skrev 5 dager på overtid. da mente jeg 5dager over fra da jeg skulle hatt mens. Ser ei sier hun er 18 spo har termin 30 jan. mens jeg er det jeg trodde helt 5 dpo å har termin 27 jan. skjønner ikke noe jeg!!! hva betyr dpo igjen?
 
Foresten jeg skrev 5 dager på overtid. da mente jeg 5dager over fra da jeg skulle hatt mens. Ser ei sier hun er 18 spo har termin 30 jan. mens jeg er det jeg trodde helt 5 dpo å har termin 27 jan. skjønner ikke noe jeg!!! hva betyr dpo igjen?

Dpo betyr dager etter eggløsning ;)
 
aha. skjønte det var noe som ikke stemte hehe. Men da er jo det begge sa riktig. jeg mente 5 dager etter mens og hun er 18 dager etter eggløsning. så derfor er vi ca like langt på vei. Uansett spennende!
 
aha. skjønte det var noe som ikke stemte hehe. Men da er jo det begge sa riktig. jeg mente 5 dager etter mens og hun er 18 dager etter eggløsning. så derfor er vi ca like langt på vei. Uansett spennende!

Heheh, ja mange som tror at dpo står "dager på overtid" ;)
 
3049d50c425aa608a34b7a9ccb37cf37
Tatt i dag 5+3 ♡
 
Tatt idag 5+2:) lurer på om den var helt på grensa til å nesten bli 3+. Den brukte sykt lang tid på å få opp ukene ihvertfall. Men kan godt være at jeg er noen dager kortere på veg også!:)

image.jpg
 

Husker den dagen når jeg "testet ut" den testen med striper, jeg har ikke forventet at den skulle bli positiv, men vi hadde ikke brukt noe prevensjon denne perioden, fordi vi hadde bestemt oss for å begynne å prøve. Men jeg tenkte at jeg kan jo teoretisk sett bli gravid siden vi ikke brukt noe prev. Så husker jeg det ble bare en stripe på denne testen så kastet jeg den. Neste dag fikk jeg mistanke om at noe stemte ikke helt, da jeg fikk mensen men den begynte aldri ordentlig, dette virket merkelig, så da kjøpte jeg den digitale testen for å være helt sikker. Husker det tok litt tid før testen virket, og når jeg så hva som sto på displayet så tenkte jeg.. omg jeg er gravid... En fantastisk føllelse og kjærlighet til det lille som er i magen.. Så fant jeg den andre testen med stripe som jeg hadde kastet. Den viste 2 striper, der ene stripe var nesten usynlig ❤️
 
Back
Topp