Testdate ~ 22 - 25.02 ~

Kan sette meg opp på fredag [emoji4] har IKM til søndagen [emoji4] venter på tester som ikke har kommet. Men kjøper å tester på fredag om de fortsatt ikke har kommet [emoji4]
 
Ingen som har sprukket til nå? :p jeg var trådstarter på en slik tråd, og sprakk dagen før vi skulle tidligst teste:hilarious:
Masse lykke til, alle sammen! Jeg krysser fingrene for dere:Heartred
 
Frister og si ja, men ikm på lørdag og hvis mensen ikke kommer tenker jeg å vente til neste uke for å se om den er forsinket.
 
Har sprukket... Haha.. og det var en positiv sprekk syns jeg.. 3-4 dager over ikm..
IMG_20180221_120306.jpg
 
Jeg kan settes på i morgen (torsdag) :happy: Er da 8 dpo. Litt tidlig å teste, men klarer uansett ikke vente lenger enn det xsmile3 Håper på å se mange fine og positive tester i morgen! :Heartred
 
7 dpo, så har herved funnet ut at babyplan tidlig tester lager skygge!
Skulle liksom sjekke om de lager skygge før morgendagen...... [emoji849]
IMG_5866.jpg

Tok denne og så en svak antydning... tok derfor en til...
IMG_5870.jpg

Begge to, den nederste er over fristen så streken ble svakere på den.. øverste er etter fire minutt.
 
Bilde ble ikke med, så her er begge. Øverste innen fristen, nederste etter.
IMG_5872.jpg
 
7 dpo, så har herved funnet ut at babyplan tidlig tester lager skygge!
Skulle liksom sjekke om de lager skygge før morgendagen...... [emoji849]
Vis vedlegget 245322
Tok denne og så en svak antydning... tok derfor en til...
Vis vedlegget 245323
Begge to, den nederste er over fristen så streken ble svakere på den.. øverste er etter fire minutt.
Men den er vel positiv!? xsmile9
 
Hehe, tviler [emoji12] Tenker jeg er jo bare 7 DPO :eek: Aldri brukt tidlig testene til babyplan før, så vet ikke om de er flink med skyggestreker [emoji848]
Jeg får mye skygger med dem :p
 
Jeg får mye skygger med dem :p

Ja tror nok det er skygge. Tok en slik grønn HCG test også på 25 mIU og den kunne jeg se noe uberuber svakt på, men måtte liksom vri og styr på den da. Nå når den er tørket er det uten tvil en svaaaak strek der [emoji43][emoji848]
 
Ja tror nok det er skygge. Tok en slik grønn HCG test også på 25 mIU og den kunne jeg se noe uberuber svakt på, men måtte liksom vri og styr på den da. Nå når den er tørket er det uten tvil en svaaaak strek der [emoji43][emoji848]
Det liker vi da! Jeg fikk litt rosa strek i dag, ca9dpo, så jeg er veldig spent på morgendagen
 
Ja tror nok det er skygge. Tok en slik grønn HCG test også på 25 mIU og den kunne jeg se noe uberuber svakt på, men måtte liksom vri og styr på den da. Nå når den er tørket er det uten tvil en svaaaak strek der [emoji43][emoji848]
Ooooh! Så spennende! Og tidlig utslag med 7 dpo da! Så gøy :happy:
 
Back
Topp