Terminliste (ny)

Hei. Lurer på om jeg kan få henge meg på her. Kan fort havne i desember vi også.
Termin 3. Januar - Elverum - gutt :)
 
Jeg står oppført på 3.januar. kan gjerne skrive på Stavanger som fødested [emoji4]
 
14 desember, Sørlandet Sykehus Arendal . Tredje gutt her ❤️
 
Får jeg være her og, i følge legen er det store sjanser for at jeg havner i desember.

Har termin 4 januar, KK Bergen og venter jente [emoji4]
 
I dag hadde jeg min tredje ultralyd, og der fikk jeg ny termin; igjen. Jordmor mente at det hadde kommet nye retningslinjer for hvordan man skulle forholde seg til IVF-termin, og der sto det visst at man skal bruke IVF-termin i større grad enn ultralydtermin.

Jeg vet ikke om jeg er helt enig i dette, men ny IVF-termin for meg ble da 29.12, og ikke 23.12 som ultralydtermin tilsa :)

Så: 29.12 - Kongsvinger - Overraskelse :)
 
I dag hadde jeg min tredje ultralyd, og der fikk jeg ny termin; igjen. Jordmor mente at det hadde kommet nye retningslinjer for hvordan man skulle forholde seg til IVF-termin, og der sto det visst at man skal bruke IVF-termin i større grad enn ultralydtermin.

Jeg vet ikke om jeg er helt enig i dette, men ny IVF-termin for meg ble da 29.12, og ikke 23.12 som ultralydtermin tilsa :)

Så: 29.12 - Kongsvinger - Overraskelse :)
Samme termindato som meg :) Tror vi hadde innsett samme dag også viss jeg husker riktig? :)
 
Samme termindato som meg :) Tror vi hadde innsett samme dag også viss jeg husker riktig? :)

Det kan hende, jeg hadde uttak den 5. og innsett den 7.april? :)
 
Jeg hadde fryseforsøk da, men ja, innsett 7.april ;)
Jeg hadde uttak 6. april, innsett 8.
Og termin 30.12.17.

Morsomt at vi er så mange prøverør'ere så nærme hverandre. :)
 
Jeg hadde uttak 6. april, innsett 8.
Og termin 30.12.17.

Morsomt at vi er så mange prøverør'ere så nærme hverandre. :)

Åh, så artig! :D Da er ekstra gøy å følge hverandre!
 
Back
Topp