Terminliste November 2017

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har fått ny termin i oktober, så du kan stryke meg fra terminlisten :)

Blir å skriv inn de som har i okt men går overtid til nov å. Så om du vil så sett æ dæ opp.
Hva var den termin du står oppført på fra før av?
 
Velkommen til alle novemberbabyene. :)

OBS! OBS! OBS!
Vil du endre noe så vær så snill å skriv dato du står på fra før. Det er en del navn å lete gjennom.

Skriv inn termin og evt. fødested her så legger jeg deg inn på listen.
Alle som ønsker å stå på lista MÅ HA NICK! ;)

Kun termindato og fødested skrives på denne listen, slik at jeg klarer å holde oversikten og får med alle. Kan også skrive kjønn hvis dere skal vite det etterhvert.

Ved ENDRING av termin, etter OUL, skriv BÅDE den gamle og den nye TERMINEN i innlegget, så slipper jeg å lete igjennom hele listen for å finne deg. Dette gjelder også hvis du BYTTER NICK eller vil oppdatere med KJØNN.

Når jeg har lest deres termindato og skrevet den inn vil jeg trykke liker på innlegget deres for å få det mest mulig ryddig i tråden. Vær så snill å hold skravling utenfor terminlisten, da blir det mye lettere å holde oversikt.

25nov på Kalnes
 
Nå som det begynner å nærme seg OUL for mange av oss ... Vil du fortsette å oppdatere denne tråden, Rosedama, eller skal vi lage en ny liste for OUL-termin? Det er jo også ganske mange som står på denne listen som ikke er her lenger nå. [emoji53]
 
Nå som det begynner å nærme seg OUL for mange av oss ... Vil du fortsette å oppdatere denne tråden, Rosedama, eller skal vi lage en ny liste for OUL-termin? Det er jo også ganske mange som står på denne listen som ikke er her lenger nå. [emoji53]

Kanskje like greit å laga ei ny me termin, fødested å [emoji173]️[emoji170][emoji172] el nå ut fra kjønn. Å få festa den øverst
MEN da må de som ordne m lukka forumet bruk begge for å sjekke om folk ska ha tilgang.
 
Kanskje like greit å laga ei ny me termin, fødested å [emoji173]️[emoji170][emoji172] el nå ut fra kjønn. Å få festa den øverst
MEN da må de som ordne m lukka forumet bruk begge for å sjekke om folk ska ha tilgang.
Sant, men det er jo ikke verre enn å si at det er denne som er «gyldig» i forhold til tilgang til skjult fram til alle har vært på OUL. [emoji4]
 
Jeg endres. Står oppført på 1. November med fødested Namsos. Men skal flyttes til 29. Oktober med fødested St. Olavs :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp