Terminliste November 2017

Status
Stengt for ytterligere svar.
Termin 5. desember, men blir planlagt ks. Derfor henger jeg her [emoji4] Ålesund eller UNN Tromsø

Har laga egen for dere i desember nå å skal skrive deg opp på 5.des dær i morra mår jeg har pc'n [emoji173]️
 
4 des. Sender på ny meld her når jeg har fått svar på legetimen i morgen, hva de mener blir riktig. Får jo 3-4 forskjellige termin datoer :p
 
OM DU ØNSKER ENDRING SÅ VÆR SÅ SNILL Å SKRIV OPP DATO DU STÅR OPPFØRT PÅ [emoji6]
Blir mye unødvendig scrolling når jeg må lete opp å ned etter navnet deres [emoji6]
 
Da må jeg desverre forlate november gruppa, da jeg mistet min dyrebare skatt i dag. Ønsker dere andre lykke til videre [emoji173]
 
Da må jeg desverre forlate november gruppa, da jeg mistet min dyrebare skatt i dag. Ønsker dere andre lykke til videre [emoji173]

Sender deg varme tanker [emoji173]️
Håpe det ordner seg for deg fort.
Ønsker du å bli tatt bort fra terminlista eller flyttet til "de vi mistet"?
 
Kan stryke meg fra 25.nov, spiren satt ikke denne gangen... :)
 
Kan stryke meg fra 25.nov, spiren satt ikke denne gangen... :)

Det var trist å høre. [emoji173]️ Håpe det går bra med deg å at det ordner ser fort.
Vil du fjernes fra lista eller flyttes til "de vi mistet"?
 
Det var trist å høre. [emoji173]️ Håpe det går bra med deg å at det ordner ser fort.
Vil du fjernes fra lista eller flyttes til "de vi mistet"?

Kan godt flyttes[emoji4]
 
Dette har kanskje ikke noe å gjøre her. Men må spørre. Jeg har selv kommet frem til 1.november som termin utifra siste menstruasjon. Men hos JM igår endret hun til 29. Oktober. Vil dette si jeg må forlate dere og bytte gruppe? [emoji24] Fødte 11 dager på overtid sist svangerskap :p
 
Dette har kanskje ikke noe å gjøre her. Men må spørre. Jeg har selv kommet frem til 1.november som termin utifra siste menstruasjon. Men hos JM igår endret hun til 29. Oktober. Vil dette si jeg må forlate dere og bytte gruppe? [emoji24] Fødte 11 dager på overtid sist svangerskap :p

Æ endt opp med 1.nov el 29.okt selv på tidlig ul. Ene målinga va kroppen å det andre hodet. Så tidlig er det en mm fra el til som endre dato. Selv mene æ 3. Så æ hold på 1.nov fram te ordinær. Å kommer da uansett ikke til å forlate november. Men mulig bevege meg litt på okt å [emoji6]
 
Neida, bare vær med oss [emoji173]️ statistikkene tilsier også at flere av oss kommer til å føde for november anyway.
 
Hei[emoji4] 23 November Ålesund
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp