Terminliste for juni 2017 <3

Går det ann å stenge denne tråden?
Så mange som fortsatt skriver seg på jo selv om vi har fått ny..
 
Går det ann å stenge denne tråden?
Så mange som fortsatt skriver seg på jo selv om vi har fått ny..

Men gjør det noe om de skriver seg på her? Kanskje ikke alle har vært på OUL enda, men allikevel ønsker å være med på skjult forum..?!
 
Men gjør det noe om de skriver seg på her? Kanskje ikke alle har vært på OUL enda, men allikevel ønsker å være med på skjult forum..?!

Trodde det ble litt styr å holde orden på to terminlister, virker ikke som det er noen nye som har skrevet seg på i det siste..
 
Termin 26.juni:)
 
Vår skatt kan fjernes på terminlisten.
Ho kom til verden natt til 20januar ❤
 
Det er noe rart når jeg ser den i appen fant jeg ut nå... Når jeg velger webversjon gir den mening! :D

Skjønner hva du mener. Jeg fant ut at jeg måtte kun redigere på mobil for at det skulle se mest mulig oversiktlig ut. Hvis jeg endret på data, så ble det krøll i oppsettet med en gang når jeg så det på mobil. Bruker selv mest appen ;)
 
Vår skatt kan fjernes på terminlisten.
Ho kom til verden natt til 20januar [emoji173]

Huff! Må være ekstra vanskelig når man er kommet såpass langt. Ta vare på deg selv og hverandre <3 klem
 
Men synes den listen her er mye mer oversiktlig, eller er det bare hos meg den andre kanskje ser rar ut?

Hei. Kom gjerne tilbakemelding der det gjelder :) Ser nå at jeg app-versjonen ikke så ut. Og skjønner heller ikke hvorfor all info ikke er synlig.
 
Back
Topp