Terminliste for August 2017

Ser ut som jeg har ramlet ut av lista. Ny termin 29.07, gammel 07.08. Så henger fremdeles her:)
Ja, ble ny terminliste rundt OUL tider, da den forrige ikke ble oppdatert [emoji14]
Har satt deg opp under julitermin [emoji106]
 
Termin 25.August :)

Har prøvd å sende melding til Augustspire, jeg vil gjernes legges til gruppa på facebook :)
Lagt deg til på listen, men resten kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.
Har dog ikke sett vedkommende på bv på evigheter.. MEN! Du må gjerne skrive innlegg og komme inn på skjult. Vi er en trivelig gjeng her og [emoji14]
 
Min er gjort om fra 28. til 29. august. :)
 
Ser at jeg ikke står på lista lengre?! 21 august.
 
Ser at jeg ikke står på lista lengre?! 21 august.
Ikke fjernet noen med vilje jeg i alle fall, men alle måtte registrere seg på nytt etter oul tider, da listen ikke lengre ble oppdatert av den som hadde den.. :)
 
20. August Men fått besked av jm at det blir tidlig fødsel denne gangen også. Spennende å se hvor mye!

Var du tidlig med førstemann også? :) Stemmer det at de fleste føder etter termin med førstemann eller er det en myte? :)
 
Last edited:
Hei:)

Helt ny i forum-vil gjerne i august termin gruppe! Venter eneggede tvillingjenter, med ultralydtermin 25. August:dummy1::dummy1:
Velkommen hit, da! :)
Spennende med tvillinger :D
Det er flere her på august som venter to knøtt. Du får svinge innom tvillingtråden her inne :D
 
Jeg har visst glemt å si fra om ny termin etter OUL. Den er i alle fall 16. august, om du vil føre meg inn Lillafrosk :)
 
Back
Topp