Terminliste for August 2017

Ah. Ble laget ny terminliste nå i mars, grunnet den forrige ikke ble oppdatert. Har prøvd å dytte tråden om det x antall ganger, men tror det enda er en del som ikke har fått det med seg..
Da skriver jeg deg bare opp nå [emoji106]

Jeg tenkte jeg burde vente til etter OUL å skrive meg opp jeg ;)
 
Hvis vi går etter ultralydtermin så skal jeg flyttes fra september til både 25 august (tvilling1) og 31 august(tvilling2)....hehehe. Avanserte greier. Hvis man går etter originaltermin som står på papir er den fortsatt 1 september... blir ikke helt klok...
 
Hvis vi går etter ultralydtermin så skal jeg flyttes fra september til både 25 august (tvilling1) og 31 august(tvilling2)....hehehe. Avanserte greier. Hvis man går etter originaltermin som står på papir er den fortsatt 1 september... blir ikke helt klok...
De går vel gjerne ut i fra en av dem, i forhold til overtid og sånt..? Kan godt flytte deg til en av datoene i alle fall [emoji4]
 
Jeg ble flyttet fra 29 august, til 3å august i dag på oul! :) nesten så jeg skal komme meg over på september, meen liker meg så godt her haha
 
Heisann! Får jeg bli med dere her inne på August? Fått termin ved UL: 2.august.
 
Jeg har fått termin 3.september, menstermin var 26. August. Føler det kan tippe begge veier. :bag:
 
Jeg har fått termin 3.september, menstermin var 26. August. Føler det kan tippe begge veier. :bag:
Skal jeg skrive deg opp under septembertermin-kolonnen, eller vil du stå på 26.08? :)
 
Skal jeg skrive deg opp under septembertermin-kolonnen, eller vil du stå på 26.08? :)
Du kan sikkert føre meg opp under september, hører jo av alle rundt meg at vi førstegangsfødende går over tiden så. :wideyed:
:smiley-ashamed004
 
Du kan sikkert føre meg opp under september, hører jo av alle rundt meg at vi førstegangsfødende går over tiden så. :wideyed:
:smiley-ashamed004
Jeg fikk mi 5 uker før, og min mor fikk meg (første) 3 uker før [emoji14] Så, kan fort bli august ;)
Men setter deg opp der! :)
 
Jeg fikk mi 5 uker før, og min mor fikk meg (første) 3 uker før [emoji14] Så, kan fort bli august ;)
Men setter deg opp der! :)
Så lenge det ikke er prematur så bør jeg igrunn være fornøyd. :D men en uke eller to tidligere hadde virkelig ikke gjort noe! :notworthy
 
Back
Topp