Termindato

mammahel

Betatt av forumet
Himmelbarn
Så kom dagen jeg har ventet på.. grudd meg til.. i dag er vår lille Victorias termindato.. dagen er så ufattelig tung. Jeg håper det blir "lettere" etter denne dagen. I tillegg har vi prøvd å bli gravide igjen uten hell... kan det være kroppen som ikke vil kanskje?... jeg tenker også mye på hvorfor dette skjedde og om faren er der for at der skjer igjen.. de vet jo ikke hvorfor vannet gikk... de sa på sykehuset at jeg kunne bli gravid igjen men de sjekket aldri noe på meg..
 
[emoji173]️ Termindatoen er tøff. Vår dato var for et par uker siden. Jeg opplevde at den dagen var ufattelig vanskelig, det var lettere neste dag. Stor klem til deg [emoji173]️
 
Stor klem. Håper dere snart kan lykkes og kommer helt i mål, selv om det selvfølgelig ikke erstatter henne dere mistet.
 
11dager til termindatoen vi fikk på første ultralyd i uke 8. 15dager til termindatoen som ble gitt etter fødselen..
Syns hele overgangen til juni måned har vært no dritt for å være helt ærlig. Jeg er mye lei meg, uten forvarsel, anspent, sur.. Alt føles skikkelig teit ut om dagen.. Jeg håper det blir bedre når vi kommer oss over termindatoen, heldigvis er det en måneds ferie rett rundt hjørnet også..

Vi mister i januar og jeg er fremdeles ikke gravid. Det kjennes ut som et totalt nederlag, men samtidig lurer jeg på om det bare er kroppen som ikke er klar. Vi har ikke fått svar på alle prøver enda, så det er noe uroligheter der.

Håper dagen derpå ble lettere for deg Mammahei:Heartred
 
11dager til termindatoen vi fikk på første ultralyd i uke 8. 15dager til termindatoen som ble gitt etter fødselen..
Syns hele overgangen til juni måned har vært no dritt for å være helt ærlig. Jeg er mye lei meg, uten forvarsel, anspent, sur.. Alt føles skikkelig teit ut om dagen.. Jeg håper det blir bedre når vi kommer oss over termindatoen, heldigvis er det en måneds ferie rett rundt hjørnet også..

Vi mister i januar og jeg er fremdeles ikke gravid. Det kjennes ut som et totalt nederlag, men samtidig lurer jeg på om det bare er kroppen som ikke er klar. Vi har ikke fått svar på alle prøver enda, så det er noe uroligheter der.

Håper dagen derpå ble lettere for deg Mammahei:Heartred

Skjønner følelsen av nederlag over ikke å være gravid igjen.

håper dere snart kan lykkes. Og at ting føles litt mindre dritt når juni og termindato har passert.
 
11dager til termindatoen vi fikk på første ultralyd i uke 8. 15dager til termindatoen som ble gitt etter fødselen..
Syns hele overgangen til juni måned har vært no dritt for å være helt ærlig. Jeg er mye lei meg, uten forvarsel, anspent, sur.. Alt føles skikkelig teit ut om dagen.. Jeg håper det blir bedre når vi kommer oss over termindatoen, heldigvis er det en måneds ferie rett rundt hjørnet også..

Vi mister i januar og jeg er fremdeles ikke gravid. Det kjennes ut som et totalt nederlag, men samtidig lurer jeg på om det bare er kroppen som ikke er klar. Vi har ikke fått svar på alle prøver enda, så det er noe uroligheter der.

Håper dagen derpå ble lettere for deg Mammahei:Heartred

Tror det psykiske har mye å si.. håper dere også kommer i mål etterhvert <3 kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. humøret er en Berg og dalbane..håper det føles litt lettere når termindatoen er passert.. her føles det fremdeles tungt..
 
Jeg syns det har blitt noe lettere nå etter at termindato ble passert, de tunge dagene er færre og det går lengre tid mellom. Og nå når jeg fikk TR igjen så gikk jeg ikke helt i kjelleren (sist var jeg deppa i ei uke etterpå).

Jeg mistet i månedsskiftet januar/februar, og har altså heller ikke blitt gravid. Temping har avslørt at jeg etter fødselen har hatt lutealfasedefekt, så jeg mistenker at det har vært/er noe kluss i kroppen her ja. Har rukket tre menstruasjoner siden 22. april, så syklusene har blitt ganske forkortet. Etter første eggløsning var jeg nede i en lutealfase på 7 dager. Nå var den på 9. Så her driver kroppen og tuller noe veldig (skal få meg time hos privat gyn. for en sjekk, har ikke hatt noe gu i det hele tatt etterpå - jeg måtte ha utskraping ei uke etter fødsel, og etter det har jeg kun hatt ettersamtalen men den kom så tidlig at jeg ikke hadde fått tilbake mensen enda, så visst ikke hvor skakkjørt det var). Syns det er litt rart at det ikke blir satt opp time til en sjekk noen uker etterpå, men mulig man må be om det selv.

Dere som har prøvd nå men ikke lykkes, har syklusene vært som de var før dere mistet?
 
Back
Topp