Termin tidlig

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Kjenner det er litt godt å være blant de tidligste terminene i måneden [emoji4]
Sist hadde jeg termin 21. mars, og fødte 19. mars.
Kjente veldig på det å sitte å vente mens alle de andre fikk sine skatter i armene [emoji4]
 
Ja veldig ok og ha termin tidlig![emoji7] Jeg hadde termin 5 Mai i fjor og fødte 9.Mai.
Så var jo heldig da også.
[emoji7][emoji7]
 
Hadde termin 16 sist, var sånn midt i mellom men for meg føltes ventetiden laaaang, ble ks da og blir det nå og regner jeg med så brått havner jeg i november[emoji85]
 
Hadde termin 16 sist, var sånn midt i mellom men for meg føltes ventetiden laaaang, ble ks da og blir det nå og regner jeg med så brått havner jeg i november[emoji85]

Hadde også ks sist. Så legen mente at et nytt svangerskap vil bli planlagt ks. Så mistenker november selv.
 
Hadde også ks sist. Så legen mente at et nytt svangerskap vil bli planlagt ks. Så mistenker november selv.

Sist jeg hadde ks (i februar 2016) tok de det på termindagen ettersom jeg hadde født over termin før, de har visst stramma inn skikkelig på dette med å ta 1-3 uker før når det er planlagt[emoji15]
 
Sist jeg hadde ks (i februar 2016) tok de det på termindagen ettersom jeg hadde født over termin før, de har visst stramma inn skikkelig på dette med å ta 1-3 uker før når det er planlagt[emoji15]

Jeg fikk rier 4 dager før termin sist. Jenta kom med ks 2 dager før termin.
Så vil tro planlagt ks skjer minst ei uke før termin min.
 
Jeg fikk rier 4 dager før termin sist. Jenta kom med ks 2 dager før termin.
Så vil tro planlagt ks skjer minst ei uke før termin min.

Ja får da håpe det da[emoji5] tror de setter det nære termin for min del, men sist hadde jeg maserier 2 uker før termin så vil helst slippe det nå, det vært jæ**g vondt[emoji15]
 
Ja får da håpe det da[emoji5] tror de setter det nære termin for min del, men sist hadde jeg maserier 2 uker før termin så vil helst slippe det nå, det vært jæ**g vondt[emoji15]

Jeg hadde maserier i 5 døgn før det ble haste ks[emoji30] hvordan overlevde du to uker???? Hadde du de hele tida?
 
Jeg hadde termin 26 juni jeg og var godt forberedt på og gå 2 uker overtid [emoji23] Så jeg hadde ikke noe problem med og gå gravid til 21 juni, mens de andre fødte [emoji6] Følte jeg fikk forberede meg bedre når jeg hørte hvordan det gikk med de andre [emoji85]
 
Jeg hadde maserier i 5 døgn før det ble haste ks[emoji30] hvordan overlevde du to uker???? Hadde du de hele tida?

Utrolig hva man blir vant med... de var jo av og på så ikke konstant liksom, men behagelig var det ikke. Fikk ikke ks eller igangsetting før av den grunn i hvertfall[emoji85]
 
Utrolig hva man blir vant med... de var jo av og på så ikke konstant liksom, men behagelig var det ikke. Fikk ikke ks eller igangsetting før av den grunn i hvertfall[emoji85]

Nei altså det var jo ikke maseriene som gjorde at det ble hasteks[emoji847] jeg er rimelig sikker på at d var skikkelige rier, men fordi det ikke var noe særlig åpning på dag 5 så mente de d var maserier. Men d viste seg d at frøkna hadde skrudd seg skjevt ned i kanalen og stod bom fast
 
Back
Topp