Termin 25 desember ❤️

1 elle 2? :eek:
Spennende da!
Måtte bare innom og skrive når jeg så at vi har termin på samme dato :)
Liten julegave :)
Åh, så gøy med termin på samme dato, gratulerer til deg! Ja, veldig spennende om det er en eller 2. Det scenarioe har vi ikke tenkt på en gang:eek: Hehe, men jeg tror ikke det er to, men gøy å få en ekstra ul gratis om 2 uker da:smiley-bounce022 ja, blir spennende om det blir barn på julaften;)
 
Åh, så gøy med termin på samme dato, gratulerer til deg! Ja, veldig spennende om det er en eller 2. Det scenarioe har vi ikke tenkt på en gang:eek: Hehe, men jeg tror ikke det er to, men gøy å få en ekstra ul gratis om 2 uker da:smiley-bounce022 ja, blir spennende om det blir barn på julaften;)

Ja, det skjønner jeg.
Jeg tror ikke jeg har det. Men det er tvillinger i familien til min kjære, så en liten mulighet kan det være..
Skal også på tul om 2 uker. :) Spennende.
 
10+5 eller 11+0 litt usikkert akkurat hvor langt jeg er på vei.

Men jeg er fortsatt gravid. Hører et lite hjerte som dunker fort, fort hver dag på angel sounden min. Det er en fantstisk lyd. Ingen nye spottinger på flere uker. Fortsatt symptomatisk på denne herlige graviditet. Fortatt litt øm i puppene, men mye mindre kvalm, hormonell og trøtt. Og det er så digg. Nå telles dagene til den hellige uke 12! Skal bli bra å passere den milepælen. Helt uvirkelig at det er et liv inni meg. Syns det er litt klaustrofobisk også, håper den lille har det bra der inne. Skal ta en celleprøve om noen uker og da håper jeg at jeg får sneket til meg en ekstra ul for å se at alt står bra til med nurket.
 
12+6 i dag
Drømte at jeg hadde født og at jeg ikke husket siste del av fødsel. Drømte at babyen var veldig liten på tross at hun var født til termin. Kun 2 kg gikk masse ned. Drømte også at jeg glemte henne overalt og at hun enten var for varm eller for kald.. haha, et godt tegn, tenker jeg. Slik drømte jeg også med forrige:joyful::wacky: ellers skal jeg ta ny celleprøve hos gyn i morgen og håper sånn at hun tar en ul samtidig og ser om alt er bra der inne:smiley-angelic001 ellers har energien kommet litt tilbake, selv om kvalmen kommer i små bølger gjennom dagen. Syns det et uvirkelig at dette skal gå bra og at man kanskje er så heldig å skal få bli mamma igjen:smiley-bounce016
 
Da har jeg vært å tatt celleprøve. :smiley-angelic003 Fikk i tillegg tatt en ultralyd av minste mirakel. Ble i dag estimert til å være 13+2 :smiley-bounce012 og det stemmer med den første TUL jeg tok, alt så bra ut og jeg er så utrolig glad. Begynner allerede å få mage, ser ut til å være lengre på vei enn det jeg erxsmile5 men nå begynner jeg å tro på at dette faktisk blir en baby i desember/januar og det er så gøy jeg har masse symptomer også: kvalme, halsbrann, trøtt, emosjonell etc, etc
 
Får ikke til å legge ut ul bilde, får bare beskjed om at filen er for stor... Hm..
 
Det er koselig å titte innom, fordi om jeg ikke er så flink til å legge igjen kommentarer alltid. Alltid gøy å lese om hvordan mine med-gravide søstre har det :dummy: så gøy med UL og at celleprøven ble tatt!
 
:oops::oops::oops::oops:
Det er koselig å titte innom, fordi om jeg ikke er så flink til å legge igjen kommentarer alltid. Alltid gøy å lese om hvordan mine med-gravide søstre har det :dummy: så gøy med UL og at celleprøven ble tatt!
Ja, takk:joyful: koselig å få tilbakemelding! Jeg er ikke god på å legge igjen kommentarer selv. Skjerpings på meg. Men dagene går så fort med en på tre, jobb og alt som skal ordnes til ferie. Det var veldig godt å se lillegull på ul igjen. Se at h*n vokser og trives. Særlig når man er så engstelig for om dette virkelig skal gå veien. Syns det er like surealistisk nå som sist:rolleyes: men gøy å følge deg også, det er jo fantstisk stort dette her. Gleder meg til å kjenne liv. Tror kanskje jeg har kjent noe uke 14+1 i dag. Jippi! Hvor langt er du nå?
 
Får ikke til å legge ut ul bilde, får bare beskjed om at filen er for stor... Hm..
Enten beskjær bildet, eller så har jeg hørt at det blir mindre ved å ta skjermbilde (screenshot) av det :) verd et forsøk hvertfall :)
 
:oops::oops::oops::oops:
Ja, takk:joyful: koselig å få tilbakemelding! Jeg er ikke god på å legge igjen kommentarer selv. Skjerpings på meg. Men dagene går så fort med en på tre, jobb og alt som skal ordnes til ferie. Det var veldig godt å se lillegull på ul igjen. Se at h*n vokser og trives. Særlig når man er så engstelig for om dette virkelig skal gå veien. Syns det er like surealistisk nå som sist:rolleyes: men gøy å følge deg også, det er jo fantstisk stort dette her. Gleder meg til å kjenne liv. Tror kanskje jeg har kjent noe uke 14+1 i dag. Jippi! Hvor langt er du nå?
Oj,her har jeg glemt å svare deg.. surrealistisk men fantastisk at kroppen kan lage et menneske, nyt det :) kjenner du mer og mer liv nå kanskje? Hvor langt er du ? Rundt 15-16 ish ? Jeg er 17+6 om 1 time :hilarious:
 
Obs, er inne å titter men så dårlig til å svare:arghh: I dag er jeg sånn ca 16+ 4 uker på veixsmile9 formen er egnetlig kjempefin. Er trøtt på kveldene, men om dagen har jeg en god energi. Magen vokser i rekordfart og jeg blir litt flau når jeg må innrømme at jeg bare er 16 uker på vei. Lyver på meg en ekstra uke:wtf:xsmile6 lille i magen begynner å bli spinnvill, kjenner en liten propell som vibrerer og styrer der nede. Har morkaka framme, men kjenner babyen godt for det. Dette er jo andremann så det er vel ikke så rart:peeking:xsmile9 snart er det ferie og det blir så digg, jobber kun 50'prosent og det er helt innafor. Har ul om ca 4 uker og er så. Veldig spent på hva slags kjønn ungen har og mest av alt at alt er bra.. men det tror jeg. Nyter tiden som gravid for tiden.
 
Obs, er inne å titter men så dårlig til å svare:arghh: I dag er jeg sånn ca 16+ 4 uker på veixsmile9 formen er egnetlig kjempefin. Er trøtt på kveldene, men om dagen har jeg en god energi. Magen vokser i rekordfart og jeg blir litt flau når jeg må innrømme at jeg bare er 16 uker på vei. Lyver på meg en ekstra uke:wtf:xsmile6 lille i magen begynner å bli spinnvill, kjenner en liten propell som vibrerer og styrer der nede. Har morkaka framme, men kjenner babyen godt for det. Dette er jo andremann så det er vel ikke så rart:peeking:xsmile9 snart er det ferie og det blir så digg, jobber kun 50'prosent og det er helt innafor. Har ul om ca 4 uker og er så. Veldig spent på hva slags kjønn ungen har og mest av alt at alt er bra.. men det tror jeg. Nyter tiden som gravid for tiden.

Så heldig du er som har fått mage da :)
Jeg er 16+3 og har absolutt ingenting å vise :sorry:
Har du barn fra før? Leste at man ha kan få mage og kjenne liv tidligere enn ved første..?
 
Så heldig du er som har fått mage da :)
Jeg er 16+3 og har absolutt ingenting å vise :sorry:
Har du barn fra før? Leste at man ha kan få mage og kjenne liv tidligere enn ved første..?
Jeg har ei på snart fire fra før, så det er nok bare derfor jeg har fått mage og kjenner noe allerede. Med første gull så tror jeg at jeg begynte å kjenne noe nærmere uke 20.:cat: Og jeg merker egnetlig st jeg var gravid da magen min plutselig ble så stor, så jeg har hatt mage fra dag en;) men merker at den oppblåste magen etterhvert erstattes med babymage:joyful: plutselig har du mage du og! Hvordan går det med deg? :Heartred
 
Jeg har ei på snart fire fra før, så det er nok bare derfor jeg har fått mage og kjenner noe allerede. Med første gull så tror jeg at jeg begynte å kjenne noe nærmere uke 20.:cat: Og jeg merker egnetlig st jeg var gravid da magen min plutselig ble så stor, så jeg har hatt mage fra dag en;) men merker at den oppblåste magen etterhvert erstattes med babymage:joyful: plutselig har du mage du og! Hvordan går det med deg? :Heartred

hehe. Skjønner.
Jeg følte meg egentlig mer gravid frem til uke 12. Da var jeg oppblåst hele tiden :rolleyes: Selv om det ikke var noe moro da da.
Joda, det går fint. Mye sliten og trøtt, men sjelden kvalm, så det er godt :)
Også orker jeg endelig litt på trening så lenge det ikke betyr høy puls. hehe :hilarious:
Hva med deg? Merker du stor forskjell på før og etter uke 12?
 
Back
Topp