Termin 25 desember ❤️

Belle83

Blir kjent med forumet
Hei og hopp!

Jeg sniker meg inn her.
I dag tror jeg at jeg er 5+1 i dag. Har jeg ei datter på snart 4 år fra før som ble til etter 3 års prøving og til slutt ved hjelp av prøverør. Før det har jeg hatt 2 svangerskap utenfor livmoren og en SA i uke 4 i fjord. Nå er jeg mirakuløst gravid igjen og håper inderlig at dette skal går bra. Har en 50/50 følelse. Jeg har lite symptomer er kanskje litt mer trøtt, rar enn normalt, har murringer i korsryggen stort sett på kveldene. Kjenner det litt fra og til i puppene, masse hvit utflod, tror mensen kommer hele dagen (Sorry details) blir fort emosjonell i alle retninger. Skal til legen i morgen for å få meg time til TUL, men tanke på min forhistorie. Spennende å følge dere andre her inne. Krysser fingrene for at vi alle kan dele fødselshistorier i desember❤️
 
Hm.. i dag eller natt om du vil. Klokken 04.00 i dag tok jeg en ny cb med ukesindikator. Den viste kun 2-3, jeg er mest sannsynlig 5+2 i dag. Hadde så håpet å få 3 +. Sitter å føler på blanda symptomer og noen ganger ingen symptomer. Skal til legen i dag og der skal jeg presse på for en tidlig ul. Og ta en HCG. Lurer på hvor høy den må være i dag for at dette kan gå bra? Jeg veit jo at dette er ute av min kontroll, men jeg har så lyst til at dette skal gå bra❤️
 
Hm.. i dag eller natt om du vil. Klokken 04.00 i dag tok jeg en ny cb med ukesindikator. Den viste kun 2-3, jeg er mest sannsynlig 5+2 i dag. Hadde så håpet å få 3 +. Sitter å føler på blanda symptomer og noen ganger ingen symptomer. Skal til legen i dag og der skal jeg presse på for en tidlig ul. Og ta en HCG. Lurer på hvor høy den må være i dag for at dette kan gå bra? Jeg veit jo at dette er ute av min kontroll, men jeg har så lyst til at dette skal gå bra❤️[/QUO
 
Åh, herregud:smiley-angelic008ligger på sofaen og venter på at legekontoret skal ringe meg å gi meg svaret på HCG tatt i går. Jeg er så spent:smiley-ashamed005 dette gir meg en stor pekepinn på om dette svangerskapet er liv laga. :Heartred Pumpa går for fulle og jeg er svett i hendene.
 
Så bra med gode hcg prøver! Fikk du henvisning til TUL ?
 
Så bra med gode hcg prøver! Fikk du henvisning til TUL ?
Tusen takk:smiley-bounce015 ja, tror selv at dette kan tyde på at dette kan gå veienxsmile9 og i tillegg fikk jeg henvisning til TUL, skal ta å ringe sykehuset i dag for å høre om når jeg kan regne med å få time:) spennende dager, heldige du som har sett en hjerteskatt. Og tenk hvis man får oppleve mirakelet å bli mamma igjen! Datteren vår er et ivf barn og vi ble forespeilet at det nesten var umulig for oss å få barn uten hjelp:angelic:
 
Tusen takk:smiley-bounce015 ja, tror selv at dette kan tyde på at dette kan gå veienxsmile9 og i tillegg fikk jeg henvisning til TUL, skal ta å ringe sykehuset i dag for å høre om når jeg kan regne med å få time:) spennende dager, heldige du som har sett en hjerteskatt. Og tenk hvis man får oppleve mirakelet å bli mamma igjen! Datteren vår er et ivf barn og vi ble forespeilet at det nesten var umulig for oss å få barn uten hjelp:angelic:
Håper du får time nokså snart da [emoji4] ååh, så gøy at dere har et ivf barn, det viser det "går " liksom. Håper på dobbel lykke for dere! Ja var ganske surrealistisk å se og høre.. skal på ny TUL om 13 dager ca, blir veldig spennende å se om det fortsatt er noe der..[emoji56]
 
Håper du får time til ultralyd snart! God helg :)
 
I dag er jeg:

6+2 gravid
Dager til TUL 9
Symptomer: trøtt, tidvis uvel, vondt i puppene fra og til. Hormonell??
SULTEN.. også på natta... :dead:

Tatt hcg i dag på 26634. Så da skal i prinsippet hjerte slå hos h*n der inne!! :happy::smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
I dag er jeg:

6+2 gravid
Dager til TUL 9
Symptomer: trøtt, tidvis uvel, vondt i puppene fra og til. Hormonell??
SULTEN.. også på natta... :dead:

Tatt hcg i dag på 26634. Så da skal i prinsippet hjerte slå hos h*n der inne!! :happy::smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Fin stigning det! :D Blir spennende med TUL!
Masse lykke til :Heartred:Heartred
 
Åh, tusen takk, syns du det? Har ikke peiling om det er bra eller ikkexsmile9xsmile9xsmile9 ja, er veldig spent og jeg syns det er alt for lenge til:smiley-bounce012 hvordan går det med deg? :cat:
Jo, vil sei det :joyful: Jeg er bare å sniker litt i fra prøveforumet;) Men går bra her, takk som spør:)
 
Vært på TUL I dag, og så hvertfall 1 ❤️ Som banket. I følge ul er jeg 7+6 i dag. Det stemmer med mine beregninger som var 7+4. Må inn til by ul om 2 uker for å se om det er 1 eller 2 der inne for det var gyn ikke helt sikker på:smiley-ashamed004
 
Vært på TUL I dag, og så hvertfall 1 ❤️ Som banket. I følge ul er jeg 7+6 i dag. Det stemmer med mine beregninger som var 7+4. Må inn til by ul om 2 uker for å se om det er 1 eller 2 der inne for det var gyn ikke helt sikker på:smiley-ashamed004

1 elle 2? :eek:
Spennende da!
Måtte bare innom og skrive når jeg så at vi har termin på samme dato :)
Liten julegave :)
 
Spennende!! Gratulerer med en spire, så langt [emoji2]
 
Back
Topp