Termin 2017 felles skravletråd

meldt meg inn i forumet her i dag :) Pos. test i går, og termin ifølge terminkalkulator på nett er foreløpig 04.07.17.
Venter på at mannen skal komme hjem fra jobb i morgen, så jeg kan dele nyheten med han! :-D Disse to døgnene går seeeeeeeent, haha!
 
Visste ikke at det lå en felles skravletråd her.
koselig, men enig i at den kanskje burde vært på toppen for å bli sett.
 
meldt meg inn i forumet her i dag :) Pos. test i går, og termin ifølge terminkalkulator på nett er foreløpig 04.07.17.
Venter på at mannen skal komme hjem fra jobb i morgen, så jeg kan dele nyheten med han! :-D Disse to døgnene går seeeeeeeent, haha!
Gratulerer så mye med spire ❤ og lykke til! Håper at dagene går fort for deg fremover :)
 
Endelig positiv test! Er så spent på de neste ukene. Har hatt sa to ganger i uke 6, men har også en sønn på 1,5år, så vi vet vi kan få det til! Og nå skal det gå helt fint!!!!
 
Så hyggelig at det er blitt LITT mer liv her inne :)
Vi mottok resultatene på mannens sædprøve i dag, og ringte gyn.avd på sykehuset for å purre på time. Føler vi er et lite skritt nærmere HÅPET om 2017baby!
 
Så hyggelig at det er blitt LITT mer liv her inne :)
Vi mottok resultatene på mannens sædprøve i dag, og ringte gyn.avd på sykehuset for å purre på time. Føler vi er et lite skritt nærmere HÅPET om 2017baby!
Håpet må dere aldri miste :) så krysser jeg fingrer og tær for at du snart sitter med positiv test i hånda :D
 
Håpet må dere aldri miste :) så krysser jeg fingrer og tær for at du snart sitter med positiv test i hånda :D

Takk for det ♡
Gyn tenkte sende henvisning for IVF snart.. Ikke helt det jeg hadde håpet på, og da spørs det vel kanskje om det rekker å bli noe 2017 baby :eek:
Men prøver selvsagt frem til den tid uansett! Ingenting fysisk som tilsier vi skulle behøve ivf, så vi BØR jo klare det selv etterhvert!
 
Takk for det ♡
Gyn tenkte sende henvisning for IVF snart.. Ikke helt det jeg hadde håpet på, og da spørs det vel kanskje om det rekker å bli noe 2017 baby :eek:
Men prøver selvsagt frem til den tid uansett! Ingenting fysisk som tilsier vi skulle behøve ivf, så vi BØR jo klare det selv etterhvert!
Hmm, ting tar fort tid da ja. Masse lykke til på alle vis ❤
 
Tom for tester nå. Like greit tror jeg. Venter bare på 2 digitale i posten, men ellers er jeg ferdig med testing nå :)
Masse lykke til!! Kommer nok til å snike litt på august forum framover ;) er så spennende å følge dem man hadde litt kontakt med på prøver forumet ;)
 
Takk :)
Hvordan går det med deg?
Jo takk, det går greit nå :) slet mye med kvalme og depresjon i starten, men det hjalp å starte opp på medisiner igjen :) gleder meg til neste uke! Starter opp på jobb igjen da :) har ikke vært på jobb siden begynnelsen av september :eek: med deg da? Mange plager?
 
Jo takk, det går greit nå :) slet mye med kvalme og depresjon i starten, men det hjalp å starte opp på medisiner igjen :) gleder meg til neste uke! Starter opp på jobb igjen da :) har ikke vært på jobb siden begynnelsen av september :eek: med deg da? Mange plager?

Hvilket terminforum var det du flyttet til? :D
Kjekt at det går greit nå, og at de verste plagene er gått over. Vært sykemeldt altså? :)
Tjæ. Det kommer og går litt. Alle plager er velkomne, for øyeblikket :p
Men så har jeg ikke særlig sterke plager. Den verste må være at jeg er blitt veldig vimsete allerede. Hele denne uka har jeg vært helt tåkete i hodet. :p
 
Back
Topp