Tenner

LillebollenJanuar

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Dei to eldste var nærmare året før dei fikk tenner og frøkna var 6 mnd før dei første to riskorna kom. Eg har derfor ikkje tenkt tanken eingong men lille, men i går slo det meg brått. Roting på natt, nesten ingen soving på dagen, intens biting på leikene sine og intens «sliting» i puppane.. Hmm kanskje kan det vere tenner? Og det er det vist, ikkje komt opp men den eine er såvidt komt gjennom medan eg ser konturene på den andre. Så no blir det spennande (skumle) tider framover ifht biting :brushteeth
 
Har merket de samme signalene her, men siden dette er første kobla jeg de ikke med tenner [emoji5] Men kjente istad at fortenner nede har brutt seg gjennom [emoji6] Håper litt at resten lar vente på seg [emoji85] [emoji28]
 
Storebror fikk da han var 2måneder. 2 par oppe og nede.
Lille snuppa har 2 ris korn nede nå 5måneder .
Grusomt å amme
 
Her dukket den første tannen (nede) opp for 1 uke siden da hun var 4.5mnd. Den har bare såvidt komt gjennom gomen, men den er der [emoji1]

Hun strever med å sove nå, og våkner veldig ofte :/
 
Tann nr to brøt gjennom igår. Hun har i dagene før tannutbrudd hatt vanskeligheter med å sovne på dagtid, og noen ganger sovet litt mindre. Nettene har vært normale. Men med en gang tanna har brutt ut er det bare å legge henne for en lur.
Drar også i puppen, men ikke vondt enda. Blir spennende å se om hun blir en biter når fortennene oppe kommer. Ene storesøstra var fæl og måtte stadig vekk finne seg i at puppen ble pakket bort [emoji23]
 
Her har det no blitt to små tenner nede.. Særs lite søvn i dagane rundt tannutbrudd her også så håper det er lenge til neste kjem ;)
 
Back
Topp