Tenner

To nede ved 5 mnd. Så de to oppe. Så de 2 oppe på sidene:)
 
Jeg fikk tenner akkurat i den rekkefølgen, mamma sa jeg så ut som ei lita heks:hilarious: tror ikke det er helt unormalt/uvanlig heller altså.

Haha, heks som jente og Dracula som gutt? [emoji23] vi har nemlig en Dracula i hus!
Jeg har lissom gått og venta forgjeves på de to fortenna jeg.... men burde jo visst bedre når jeg veit hvem som har produsert han, alt kan ikke være helt normalt! Vi har bare venta på d [emoji38]
 
Haha, heks som jente og Dracula som gutt? [emoji23] vi har nemlig en Dracula i hus!
Jeg har lissom gått og venta forgjeves på de to fortenna jeg.... men burde jo visst bedre når jeg veit hvem som har produsert han, alt kan ikke være helt normalt! Vi har bare venta på d [emoji38]
Dracula jr:hilarious::hilarious: fordelen er at han iallefall ikke kan bite i nippelen med tenner både oppe og nede, så sånnsett er kanskje heksebitt litt greit...?:hilarious:
 
Dracula jr:hilarious::hilarious: fordelen er at han iallefall ikke kan bite i nippelen med tenner både oppe og nede, så sånnsett er kanskje heksebitt litt greit...?:hilarious:

Har jeg også tenkt at er fint [emoji23] meieriet har ikke stengt helt enda! Bare trappet ned!
 
Nesten ni måneder før første tanna kom på mandag, ser ut til at tann nr to er godt på vei også.
 
Jenta mi fekk første tann nede i munnen då ho var litt over 7 mnd gammal. Det har enda ikkje kome fleire tenner, og no er ho 9 1/2 mnd gammal!
 
Back
Topp