Tenkte å dele litt

Husker godt historien din. Håper sammen med deg at dette svangerskapet ender lykkelig i en litt tass i november ❤️
 
Det gikk fint. Fikk ultralyd av både sjefen selv, og hun som har spisskompetanse på min tilstand. Idag ser ting greit ut, men veien videre vet vi selvfølgelig ikke enda. Fikk tatt RhDtyping av fosteret idag, så vi slipper å vente til uke 18 (normalt uke 24) på dette. Svaret vi får der avgjør hvordan sommeren/høsten blir for vår del. Alt i alt en fin kontroll. Fikk noen 3D bilder også :)
 
Det gikk fint. Fikk ultralyd av både sjefen selv, og hun som har spisskompetanse på min tilstand. Idag ser ting greit ut, men veien videre vet vi selvfølgelig ikke enda. Fikk tatt RhDtyping av fosteret idag, så vi slipper å vente til uke 18 (normalt uke 24) på dette. Svaret vi får der avgjør hvordan sommeren/høsten blir for vår del. Alt i alt en fin kontroll. Fikk noen 3D bilder også :)

Så flott at alt gikk fint. Blir spennende videre.
 
Velsig gode nyheter[emoji173][emoji178][emoji4]
 
Hei! Hvordan går det med deg? Måtte søke deg opp for tenker på deg stadig vekk!

Oj, takk som spør :)

Vi er nå inne på ultralyd på St.Olavs hver uke. Fosteret er påvist positivt, og vi går en særdeles usikker tid i møte. De mer eller mindre garanterer at fosteret trenger blodoverføring i mors liv, men vi håper vi berger lengst mulig. Følges opp på best mulig vis, vi føler de omtrent er mer nervøs enn oss. Det føles godt å kjenne på en trygghet rundt det hele, noe vi manglet sist.
 
Så leit at fosteret er positivt :( Godt å høre at dere blir ivaretatt på en bedre måte denne gangen.
 
Så leit at fosteret er positivt :( Godt å høre at dere blir ivaretatt på en bedre måte denne gangen.

Ja, det var litt nedtur. Samtidlig som vi ikke hadde turt å håpe for mye på det uansett. Fordelen er at nå får vi kontrollert at de følger opp slik de låvet oss på samtalen vi hadde etter dødfødselen sist.
 
Ja, det var litt nedtur. Samtidlig som vi ikke hadde turt å håpe for mye på det uansett. Fordelen er at nå får vi kontrollert at de følger opp slik de låvet oss på samtalen vi hadde etter dødfødselen sist.
Åh, så dumt at fosteret ikke ble rhesus negativt.[emoji17] Men veldig bra at dere får god oppfølging, det skulle bare mangle etter det dere har vært igjennom![emoji173]️ Er sikker på at legene gjør alt i sin makt for at dette skal gå bra. Hvilken uke er du i nå? Og hvordan går det med deg? Klarer du å stole på legene og at du skal få en levende baby i høst?
 
Godt dere får ordentlig oppfølging nå.
Krysser fingrene for at alt går bra!
 
Åh, så dumt at fosteret ikke ble rhesus negativt.[emoji17] Men veldig bra at dere får god oppfølging, det skulle bare mangle etter det dere har vært igjennom![emoji173]️ Er sikker på at legene gjør alt i sin makt for at dette skal gå bra. Hvilken uke er du i nå? Og hvordan går det med deg? Klarer du å stole på legene og at du skal få en levende baby i høst?

Nååå er jeg vel 19 og noen dager en plass.. Ikke helt kontroll :wacky: Det går greit. Både stoler på at de greier det, samtidlig som jeg distansierer meg og forbereder meg på det motsatte. Tar kontroll for kontroll :happy:
 
Nååå er jeg vel 19 og noen dager en plass.. Ikke helt kontroll :wacky: Det går greit. Både stoler på at de greier det, samtidlig som jeg distansierer meg og forbereder meg på det motsatte. Tar kontroll for kontroll :happy:
Det høres ut som en naturlig reaksjon! Jeg krysser fingrene for et best mulig svangerskap videre, for at babyen ikke trenger blodoverføring, og at nivåene holder seg stabile. Det er virkelig deres tur nå![emoji173]️ Hold oss gjerne oppdatert om du får vite noe mer! Tenker på deg og dine vettu![emoji4]
 
Krysser fingerne for at alt går bra denne gangen.
Skjønner du er litt avventende og distanserer deg. Ikke helt det samme, men jeg turde ikke tørre tro at dette kan gå bra før jeg passerte 23 uker..
 
Back
Topp