Tenkt jeg skal bli mamma!! :):)

Budeia1987

Flørter med forumet
Septemberlykke 2016
Tiden flyr, jeg er nå i uke 10 (9+5). Gleder meg til første kontroll tirsdag neste uke. Når hadde dere deres første kontroll? Noen som bestiller privat tidlig ultralyd?

Mine symptomer:

Har vært veldig trøtt de siste ukene, begynner å komme seg nå. Klarer som regel å være våken fra morgen til kveld uten å sovne midt på dagen.

Stikking og murringer i magen

Ømme bryst og nipler, niplene oppfører seg veldig annerledes. Super følsomme og ikke behagelig å bli tatt på!

Litt hormonell kanskje, at jeg har begynt å smågrine av sanger, nyheter og film/serie. Så begynner jeg ofte å le etterpå, fordi det var rart å grine for:)

Jo, meget oppblåst hele dagen. Morgen er magen flat, men resten veldig oppblåst. Litt tregere fordøyelsessystem også. Leste at det var bare positivt, for da tyder det på at babyen tar den næringen den trenger:) "Bare forsyn deg lille venn":)

Ingen kvalme (hittil?) Flere som ikke har vært kvalme? Jeg hadde en antydning til brekning én gang, men det gikk over.
 
Gratulerer! Jeg var til ultralyd 5+0 og 6+6 og skal igjen 9+4, men det er fordi jeg får ekstra oppfølging etter spontanaborter. Nyt at du ikke er dårlig! ❤️
 
Gratulerer!
Jeg bestilte tidlig ul privat,og var der i uke 7+6, men ble flyttet frem til uke 9+0

Jeg har vært veldig lite kvalm. Kun kjent det noen ganger etter at jeg har spist og ved bilkjøring. Ingen oppkast. Jeg er veldig trøtt,og ma gjerne hvile litt når jeg kommer hjem fra jobb. I tillegg har jeg ømme pupper. Magen min er veldig oppblåst på kvelden. I dag er jeg 10+ 0 :) Jeg synes det er fint med noen symptomer,slik at jeg kjenner at noe "foregår! Skal tilbake på ul neste tirsdag!
 
Veldig likt som meg da:) Glad jeg kjenner noen symptomer, da skjønner jeg mer at noe er på gang ja! Hadde første kontroll i dag:) Fikk henvisning til TUL til fredag! Gleder meg :):)
 
Veldig likt som meg da:) Glad jeg kjenner noen symptomer, da skjønner jeg mer at noe er på gang ja! Hadde første kontroll i dag:) Fikk henvisning til TUL til fredag! Gleder meg :):)

Jeg har vært på tul i dag, og fikk se en sprell levende "reke" med bankende hjerte og armer som bevegde seg!
 
Åååh, så gøy! Gleder meg til å se vår lille reke <3 Hihi en svevende bamsemums
 
Det var en fantastisk opplevelse å se lille sprelle:) Først lå'n oppe til høyre (se bilde), så tok'n skikkelig sats, sparket ifra og sklei i den posisjonen vi ser på bilde :):) Livelig.
 
Back
Topp