Tenker på nr 2...

Vi tenker på nr. 3!! :D hehe :p
Woop woop!! Nr tre kommer aldri hit i hus. To tette kolikkunger holder lenge! Nå har endelig desember-14 ungen begynt å sove litt bedre. Nå våkner hun bare 1-5 ganger pr natt i motsetning til 5-16 ganger. Det kjipe er at juli-13 ungen har begynt å våkne også. Hun har sluttet med bleie og våkner fordi hun må tisse. Sover ikke lenger i sprinkelseng og rekker opp til alle dørhåndtak. Hun våkner også 1-2 ganger pr natt. Jeg må opp 04.30 hver dag fordi jeg begynner Kl 06 på jobb og har en time kjørevei. Umenneskelig å bli vekt så mange ganger pr natt, hvertfall når dem ikke sovner med en gang. Hadde virkelig ikke orket tanken på en ny spebarnstid nå. Må ærlig innrømme at jeg er veldig glad jeg steriliserte meg da siste ble født:)
Lykke til med prøvingen. Gleder meg til å følge deg:)
 
Woop woop!! Nr tre kommer aldri hit i hus. To tette kolikkunger holder lenge! Nå har endelig desember-14 ungen begynt å sove litt bedre. Nå våkner hun bare 1-5 ganger pr natt i motsetning til 5-16 ganger. Det kjipe er at juli-13 ungen har begynt å våkne også. Hun har sluttet med bleie og våkner fordi hun må tisse. Sover ikke lenger i sprinkelseng og rekker opp til alle dørhåndtak. Hun våkner også 1-2 ganger pr natt. Jeg må opp 04.30 hver dag fordi jeg begynner Kl 06 på jobb og har en time kjørevei. Umenneskelig å bli vekt så mange ganger pr natt, hvertfall når dem ikke sovner med en gang. Hadde virkelig ikke orket tanken på en ny spebarnstid nå. Må ærlig innrømme at jeg er veldig glad jeg steriliserte meg da siste ble født:)
Lykke til med prøvingen. Gleder meg til å følge deg:)

Eg har egentlig veldig snille barn sånn sett :) desember 14 barnet våkner 1-2 ganger om natten for pupp, juli 13 barnet sover stortsett gjennom natten bortsett fra no når ho e sjuk.. Går heime enda så må ikkje opp til jobb kl 6 heller :) så e nok derfor eg ikkje e avskremt :p ingen av de har hatt kolikk eller noe sånt heller.. Hadde en av de hatt det hadde det nok ikkje blitt flere her heller..:)
 
Min sønn ble født 6.1 i uke 37+6 og var 2735 gram. Kjempe stolt og beskyttende storesøster.
 
Endelig!! Nå har vi prøvd siden okt. 2013 på en lillesøster eller lillebror- og for første gang sitter jeg med en positiv test :) :) :) håper spira sitter i 9 mnd!
 
Eg har egentlig veldig snille barn sånn sett :) desember 14 barnet våkner 1-2 ganger om natten for pupp, juli 13 barnet sover stortsett gjennom natten bortsett fra no når ho e sjuk.. Går heime enda så må ikkje opp til jobb kl 6 heller :) så e nok derfor eg ikkje e avskremt :p ingen av de har hatt kolikk eller noe sånt heller.. Hadde en av de hatt det hadde det nok ikkje blitt flere her heller..:)
Hvordan går det med deg nå?
 
Endelig!! Nå har vi prøvd siden okt. 2013 på en lillesøster eller lillebror- og for første gang sitter jeg med en positiv test :) :) :) håper spira sitter i 9 mnd!
Da var det jammen på tide at den endelig satt! Gratulerer så mye og knip igjen til termin:)
 
Hehe... Eg var visst gravid når eg skreiv vi tenker på nr3... :p 19 uker i morgen, oul på mandag :p haha..
Ja, jeg har fått med meg at du er gravid. Det er så sprekt av deg! Gleder meg til å høre hva dere får denne gangen:)
 
Ja, jeg har fått med meg at du er gravid. Det er så sprekt av deg! Gleder meg til å høre hva dere får denne gangen:)

Hehe :) formen har vært og e fremdeles til tider elendig, ikkje vært så dårlig i de andre svskapene :p
Vi e ganske spente vi og :D
 
Hurra! Begynner å ta form nå?!
Desverre ble ikke barseltiden min helt problemfri. Han fikk navle brokk og lyskebrokk på begge sider. Hasteopperert når han var 8 uker gammel. Fikk så uvi og lå på sykehuset til han var 9 uker med antibiotika intravenøst. Så antibiotika hjemme en uke. Fikk sopp så ei natt til på sykehus i påsken. Lav blodprosent så måtte måle med javne mellomrom. Jeg ga han grøt og blodprosenten økte mye på ei uke så vi slapp flere prøver. Stakar liten er livredd for nye mennesker. Han har blitt stikki i ganske mye. Nå er han en vanlig baby endelig. Men så er han over 3 mnd. Og nå er begge forkjøla så har ikke fått vært på 3 mnd kontroll. Storesøster sliter med feber men med dårlige leger på legevakta så må man bare vente. Tullingen som har vakt i helga er den samme legen som sa at lillebror ikke hadde brokk. Så ingen tillit til den legen.
 
Back
Topp