Tenker på en ny?

Onskebarn

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Oktobergull 2022
Hei igjen dere! Her har ikke jeg vært på lenge men prøver nå å komme tilbake :)
Fikk nettopp med meg at det allerede var ei her inne som var gravid på ny! Gratulerer!! :D
Jeg selv måtte teste idag pga mistanke, men heldigvis negativ test :)
Men, er det noen som har begynt å tenke på å prøve på en til snart? :)
Har tenkt tanken på nr 3 men lille er jo bare 3 mnd nå så synes det er litt tidlig enda. Og så har jeg ho heller ikke fått tilbake mensen etter fødsel :)
 
Jeg er litt frem og tilbake hver dag..klarer liksom ikke slå meg helt til ro med at dette var siste gang:) Vi skal i utgangspunktet ha to, men vi får se om ett års tid:)
 
Jeg er litt frem og tilbake hver dag..klarer liksom ikke slå meg helt til ro med at dette var siste gang:) Vi skal i utgangspunktet ha to, men vi får se om ett års tid:)

Samme her!
Økonomien sier nei, men hjertet sier kanskje. Men vi får vente i alle fall 2 år. Kanskje lenger. Vi får se :)
 
Hei igjen dere! Her har ikke jeg vært på lenge men prøver nå å komme tilbake :)
Fikk nettopp med meg at det allerede var ei her inne som var gravid på ny! Gratulerer!! :D
Jeg selv måtte teste idag pga mistanke, men heldigvis negativ test :)
Men, er det noen som har begynt å tenke på å prøve på en til snart? :)
Har tenkt tanken på nr 3 men lille er jo bare 3 mnd nå så synes det er litt tidlig enda. Og så har jeg ho heller ikke fått tilbake mensen etter fødsel :)

Lille jenta mi er 5 mnd å begynner å få lyst på en til liten, Men tenker jeg skal vente litt siden jeg nesten nettop har fått første. Gubbem vil jo gjerne ha en liten gutt.
Jeg fikk mensen tilbake rinelig raskt etter fødselen, lille var 3 mnd da fikk jeg mensen tilbake.
 
Jeg er ferdig og det føles veldig riktig for meg :)
 
Lille jenta mi er 5 mnd å begynner å få lyst på en til liten, Men tenker jeg skal vente litt siden jeg nesten nettop har fått første. Gubbem vil jo gjerne ha en liten gutt.
Jeg fikk mensen tilbake rinelig raskt etter fødselen, lille var 3 mnd da fikk jeg mensen tilbake.

Her er lille rett over 3 mnd, og mensen kan fint holde seg borte noen mnd til [emoji5]
 
Her er vi også ganske sikre på at vi er ferdige, 3 får holde :happy: skal steriliseres til neste år, så da blir det helt endelig :p
 
Aldri igjen sier jeg. To får holde :)
Frister ikke med enda en runde med hyperemesis. Ikke lyst å føde en gang til. Ikke lyst på liten baby og alt det styret det fører med seg med våken-netter i bøtter og spann. Denne gangen har vi hatt en med litt kolikk og reflux, så kunne ikke tenkt meg det heller.
Ingenting som frister til gjentagelse rett og slett :p
 
Jeg er sterilisert blir ikke flere her. Men jeg koser meg EKSTRA mye denne gangen, tar ingenting for gitt!! Får ikke denne tiden tilbake og det ser jeg på storebrødrene som allerede blitt 9 og 5 år. Hvor har det blitt av tiden?! :arghh:
 
Aldri igjen sier jeg. To får holde :)
Frister ikke med enda en runde med hyperemesis. Ikke lyst å føde en gang til. Ikke lyst på liten baby og alt det styret det fører med seg med våken-netter i bøtter og spann. Denne gangen har vi hatt en med litt kolikk og reflux, så kunne ikke tenkt meg det heller.
Ingenting som frister til gjentagelse rett og slett :p
Skjønner veldig godt hva du mener! Det er nok bare vi som har hatt kolikk som forstår at det ikke alltid er kos, men en tid man bare må holde ut! Håper det verste av kolikken er over for dere.
 
Jeg har veldig lyst på en til nå, men jeg er nødt til å få meg en skikkelig utdanning først, og helst jobbe et år også. Så det blir kanskje aktuelt om fem års tid. Det er ikke like sikkert jeg vil ha en til da, med en syvåring og en femåring. [emoji6]
 
Back
Topp