Telletrådene

Tussi86

Glad i forumet
Marsboere 2020
Hei damer.
Ser at det ikke er så mye aktivitet på telletrådene våre etter at dere ble flyttet til "våre leker". Så lurte på stemningen for å prøve å få de flyttet hit igjen?
Tenkte da på: hvor langt er du på vei, nedtelling til permisjon og nedtelling til termin.

Ulempen med å flytte de vil jo være at de ofte vil ligge på topp her, mens fordelen vil være at vi får flere innlegg [emoji3]
To av trådene var i hvert fall bare flyttet en dag uten at jeg kan se at vi fikk noe beskjed fra mod...
 
Æ har på følger på de så huske de hovedsaklig fordi æ får varsel når noen skriv i de.
Men syns d e lite aktivitet ja.
Så flytt de gjerne
 
For min del kan de gjerne flyttes tilbake! Det er vel fortsatt flere som har problemer med at de ikke ser underforumene også, og det virker jo ikke akkurat som det går så fort å få fikset den appen. [emoji20]
 
Flytt de gjerne tilbake for min del også :)
 
Bare å flytte.
Ser jeg de ikke, så tenker ikke jeg noe over de før noen brått har skrevet i de og jeg er tilfeldig innom :p
 
Hva skjer, nå er de jo flyttet igjen?!
Er vel noen av trådene som er lite vits i vel.... merket at 2-3 brått var borte. Men kan være fordi vi er langt over målet vi telte til... :dance008
 
Er vel noen av trådene som er lite vits i vel.... merket at 2-3 brått var borte. Men kan være fordi vi er langt over målet vi telte til... :dance008
Tror det er moderator som bare har flyttet dem. Så de "skal" vel være der da..
Jo, men vi ba jo nettopp om å få flytte de mest brukte tilbake hit jo. Får vi ikke bestemme selv liksom? Vi er da store jenter. [emoji23]
 
Jo, men vi ba jo nettopp om å få flytte de mest brukte tilbake hit jo. Får vi ikke bestemme selv liksom? Vi er da store jenter. [emoji23]
Vel... er som da jeg gikk på voksenopplæring på VGS... ansvar for egen læring er det jo... men ikke søren om vi behandlet som voksne :p måtte si til læreren vi hadde at, seriøst... vi er voksne, vi tar egne valg, du trenger ikke å henge over oss som om vi er barneskolebarn.
 
Back
Topp