Teit tråd, men lurer? Voldtekt. *tatt ut av annen tråd*

ORIGINAL: Frida82

Forhåpentligvis hadde jeg kontaktet lege for å få angrepille ganske fort. Om jeg skulle oppdaget at jeg hadde blitt gravid hadde abort vært eneste utvei.
 
Ville uten tvil tatt abort da ja!
 
ORIGINAL: blomsten min

Jeg ville tatt abort, søkt hjelp hos familie og nære... evt psykolog om det er nødvendig..


Grunnen til at jeg ville tatt abort er pga jeg ser så STOR likhet mellom min datter og min mann, og det å føde et barn som er prikk lik en voldtektsmann som gjorde livet mitt surt ville bokstavelig talt tatt livet av meg[:)]!!


(såklart også anmeldt mannen...)
 
Hadde ikke klart og beholde barnet, det vet jeg.
Og jeg hadde gjort alt som sto i min makt til og fått buret jævelen inne!
 
Det er opp til hver enkelt hva de velger å gjøre i den situasjonen.
De fleste ville nok tatt abort siden det er veldig hardt for de å takle situasjonen.
Men det er en her på bv som har vært i denne situasjonen og valgte å beholde barnet, noe jeg beundrer henne veldig for, hun må være en sterk dame! Og hun og barnet hennes har jo et veldig fint liv sammen nå, og som sagt så beundrer jeg henne veldig for at hun er så flink med barnet til tross for det hun gjennomgikk den gangen hun ble gravid.
 
Jeg må innrømme at jeg er ganske sikker på at jeg hadde tatt abort,tror ikke jeg hadde klart å beholdt et barn som ble unnfanget på den måten.Selvfølgelig er barnet uskyldig,og kan ikke noe for at det ble resultatet av en voldtekt,men jeg hadde nok ikke taklet det - dessverre...
 
ORIGINAL: Nahemah

Det er opp til hver enkelt hva de velger å gjøre i den situasjonen.
De fleste ville nok tatt abort siden det er veldig hardt for de å takle situasjonen.
Men det er en her på bv som har vært i denne situasjonen og valgte å beholde barnet, noe jeg beundrer henne veldig for, hun må være en sterk dame! Og hun og barnet hennes har jo et veldig fint liv sammen nå, og som sagt så beundrer jeg henne veldig for at hun er så flink med barnet til tross for det hun gjennomgikk den gangen hun ble gravid.

 
signerer!
 
selv aner jeg ikke hva jeg ville gjort...håper aldri jeg må ta et sånt valg!
 
ORIGINAL: ~Anni87~

Det vet jeg faktisk ikke..Vanskelig og si før man er i situasjonen.

 
Ja, enig. Men jeg tror hadde det skjedd før jeg ha blitt mamma, så tror jeg hadde valgt abort, men nå som jeg har blitt mamma så vet jeg rett og slett ikke hva jeg hadde gjort.
 
Som sakt, det er jo ikke barnets feil at faren er en drittsekk, og jeg tror at både jeg og samboeren hadde blitt like glad i det barnet, og han hadde sikkert tatt det til seg som sitt eget. Heller hatt litt medlidenhet for at barnet ble til på en sånn grusom måte. Men tungt, vanskelig og helt for jævelig hadde det blitt uansett, men er for galt at det skal gå ut over et lite uskyldig barn.[:o]
 
Men hadde jeg spurt samboeren hva han hadde sakt vist jeg kom og sa jeg ha blitt gravid etter en voldtekt, så tror jeg hans første reaksjon hadde vært å be meg ta abort, men tror kanskje han ville ombestemt seg vist jeg hadde pratet litt til han om det å beholde. Og hadde jeg beholdt, så tror jeg han ha blitt like glad i det barnet som han er i sine egne.
 
Tror nok jeg hadde tatt abort. Å skulle se et barn vokse opp og barnet ville alltid minnet meg på en fæl opplevese tror jeg ikke jeg hadde kunne levd med. hadde sikkert ikke klart å gi det barnet den kjærliheten barnet hadde fortjent.
 
jeg ble utsatt for blind vold for noen år siden. Han satt 3mnd i fengsel for det. men om hadde voldtatt meg i tillegg og jeg hadde blitt gravid og jeg hadde sittet her med et barn på 7 år som var hans, så hadde jeg nok ikke kommet så langt som jeg har nå. da ville dette barnet alltid minnet meg på den grusomme hendelsen og jeg ville aldri kommet over det.
 
Tror nok ikke jeg hadde klart og beholde barnet (ære være de som klarer det[:o])
Ville såklart anmeldt han og søkt hjelp, og bare håpa på at jeg ville komme over det eller klart og beholdt sexlivet med min mann (bankibordetoghåperjegaldrioppleverdet!!!!!!)
 
Tror jeg ville tatt abort,men vet ikke helt...[8|]
Ille lei situasjon å komme i,men idioten skulle havna bak lås og slå!!![:@]
 
ORIGINAL: MiaC

Hadde IKKE beholdt ungen.
 
ORIGINAL: Kliticha

Er det virkelig noen her som sier vet ikke?[8D] ......

JA, det er jo det....
Blant annet jeg, fordi jeg har vært i situasjonen selv (uten å vite det).
 
ORIGINAL: blomsten min

Jeg ville tatt abort, søkt hjelp hos familie og nære... evt psykolog om det er nødvendig..


Grunnen til at jeg ville tatt abort er pga jeg ser så STOR likhet mellom min datter og min mann, og det å føde et barn som er prikk lik en voldtektsmann som gjorde livet mitt surt ville bokstavelig talt tatt livet av meg[:)]!!


(såklart også anmeldt mannen...)
 
hadde sikkårt tatt abort
 
Huff, hadde tatt abort uten å blunke. Bare tanken og skulle fortelle det stakkars barnet en gang i framtiden, om hvordan det ble lagd. Og ikke minst den evige påminnelsen om noe så grusomt.
 
ORIGINAL: Kittekat

Hadde anmeldt jævelen, men beholdt ungen. Det er ikke hans/hennes feil at h*n ble til, så hvorfor skal h*n måtte bøte med livet?


Ja det er mye en kan være skråsikker på helt til en plutselig befinner seg i gitte situasjon..
 
ORIGINAL: Kliticha

ORIGINAL: hissigproppen FLODE

ORIGINAL: Kliticha

Er det virkelig noen her som sier vet ikke?[8D] ......

JA, det er jo det....
Blant annet jeg, fordi jeg har vært i situasjonen selv (uten å vite det).


Å det er ungen du bærer nå? eller tok du abort?

 
Jeg mistet barnet for nøyaktig 5 år siden på denne tiden her.
 
Tok en graviditetstest, som var negativ, og da tok jeg den for god fisk.
Men mensen kom ikke på litt over 2 mnd, før det plutselig gjorde kjempevondt og fossblødde.
Burde kanskje ringt en bjelle tidligere i og med at mensen uteble, men jeg var ung og uerfaren, og stolte blindt på en negativ test.
 
Ser dette er en gammel tråd. Men jeg er i situasjonen nå der jeg har vert utsatt for grov voldtekt. Og har mann og barn. Jeg vet ikke hva jeg skal gjør om den positive testen stemmer. Sørget lenge da jeg var 14 og aborterte etter å ha skjult graviditeten etter en brutal voldtekt. Men glad nå for at det gikk som det gikk med tanke på alderen min
 
Back
Topp