Tatto.

Jaybird

Gift med forumet
Noen som har tattoo til ære for barna sine? Jeg driver å tenker på at det vil jeg ha så fort ungen er ute. Sitter å tegner litt for meg selv. Har to fra før. Planen var å ta fler. Men så kom det plutselig to streker på graviditetstesten, og da ble planene endret til det bedre!

Har en rose med tribal mønster på venstre arm. Tenkte jeg skulle bygge på den med navn, fødselsdato og noen andre ting=)

aaaw. Det høres supersøtt ut! Kjempe god ide!

Jeg har tatovert navnet til david, og venter på nestemann så jeg kan tatovere det også.
Så skal den fikses litt med ting og tang, en alv etc...skal bli stor tatovering.

jeg har lyst på tatto også.... enten navn eller bare fødseldatoene...
også noe annet... vil ha den veldig liten og i nakken... noe jeg har tenkt på såååå lenge men får ikke fingern ut...også er ikke sambo noe glad i tatto.....

Jeg har en ting for drager. Så planen min er (når pengene er spart opp da) å ta en stor drage (IKKE kinesisk drage) som går mellom skulderbladene, flyr da og i kloa si holder den en "scroll" med navnet og fødselsdatoen til jenta mi. Med plass til evnt andre unger [8D]

Dragen skal jeg hvertfall ha uansett [8D] Sikla i no0en år på den. Men den er enda i hodet mitt, men har forhørt meg noe hvertfall med en tattoo plass [:D]

Jeg har alltid elsket stjerner og alltid vært veldig fasinert av de. Da jeg mistet sønnen min 20'ende svangerskapsuke, ble han automatisk min lille stjernegutt. Når jeg ser opp på himmelen er jeg sikker på at han er den blankeste, klareste og sterkeste stjernen der oppe. Derfor tattoverte jeg en stjerne på underarmen for å minnes han. 

ORIGINAL: ElineSmåen

Jeg har alltid elsket stjerner og alltid vært veldig fasinert av de. Da jeg mistet sønnen min 20'ende svangerskapsuke, ble han automatisk min lille stjernegutt. Når jeg ser opp på himmelen er jeg sikker på at han er den blankeste, klareste og sterkeste stjernen der oppe. Derfor tattoverte jeg en stjerne på underarmen for å minnes han. 

nydelig!!!

ja jeg har navnet og fødselsdato av sønnen min.
Det samme har pappan også :)

ORIGINAL: EksamensRævva

Nei, men når gutten min blir litt flinkere til å tegne skal jeg tattovere noe han har tegna [:)]

AAh do er geniaaaal!!!

sønnen min blir kalt "kunstnern" av frøkna si på skolen!! selvfølgelig skal han få gjøre det [:D][:D] blir min julegave fra han i år!!!
(håper jeg slipper å ha en figur fra dragonball assa)

jeg har

navn
nattasang
dato+klokkeslett

skal ha meg en minnetatoo etter minsta...
vet ikke helt hvordan enda, men skal inneholde fødsel-dødsdato, en svart sommerfugl, og kansje englevinger...
har ei rose på høyre overarm, vil dekke hele overarmen der og flette alt sammen...

Back
Topp