Tatovering, yey or ney?

Bare øyenbryn. Ikke for noe annet. ImageUploadedByBV Forum1472818527.000031.jpg


Ellers setter jeg mere pris på strekkmerker, arr, fregner og rynker som faktisk forteller en naturlig historie. I stedet for blekk.
 
Jeg har 3 tatoveringer. Og jeg holder på å fjerne dem. De betyr ingenting for meg og jeg føler ikke de er meg lengre. Jeg har endret meg voldsomt siden jeg tok dem.
 
Elsker tatoveringer! Har så mange planer for kroppen min ! Her er jeg redd det ikke blir noe ren hun igjen når jeg er 70..
Mannen liker ikke tatoveringer ! Haha
 
Yay! Jeg har også mange som ble tatt for MEG. Bryr meg ikke om hva andre synes eller mener om det ;)
 
Synes det kan være veldig fint, eller veldig stygt avhengig av helheten i det. Synes sleeve kan være veldig fint, og hadde lyst på det i flere år, men aldri tatt meg rå. Nå føler jeg jeg er litt for gammel til å begynne med det :p
 
Jeg er veldig glad i tatoveringer og har 3 stykker så langt. Kommer garantert til å ta flere. Har en Harry (Potter) tatovering blant annet :p hihi
 
Jeg har seks tatoveringer så blir Yey før meg. :)
 
Ney. Har tre og vil ha en til, men synes det er litt harry.
 
Yey.. jeg har nå 4:) 2 av de er navna på barna, ene er symbol for de 3 søstrene mine og den siste tegnet bestekameraten min til meg. Så for meg har de alle sin betydning og det er det som jeg føler er viktig. At de har en betydning for den som bærer tatoveringen:)
 
Absolutt yay :) Jeg har 7 stykker, og det kommer til å bli flere i årene som kommer :)
Det som er viktig for meg er at jeg ikke tenker at "den tatoveringen angrer jeg på".. Den aller første jeg tok, tok jeg når jeg var 20 år. Den er ikke den fineste lenger, og plasseringen er nok ikke helt heldig.. Men likevel, det var et valg jeg tok, og angrer ikke på det :) Det er et symbol som var veldig viktig for meg, og den dag i dag er det et symbol som får meg til å smile :)
 
Synes det kan være veldig fint, eller veldig stygt avhengig av helheten i det. Synes sleeve kan være veldig fint, og hadde lyst på det i flere år, men aldri tatt meg rå. Nå føler jeg jeg er litt for gammel til å begynne med det :p
Aldri for gammel til å ta sleeve ;) Jeg holder på med en sleeve nå, har et par timer igjen på den. Og jeg er 29 år :)
 
Aldri for gammel til å ta sleeve ;) Jeg holder på med en sleeve nå, har et par timer igjen på den. Og jeg er 29 år :)
Jeg begynte på min sleeve på torsdag som var. Ble 30 år for noen uker siden :p Aldri for gammel nei :D
 
Back
Topp