Tar du vare på alt barna lager?

M

Moderator Steffen

Guest
Både på skole og i barnehage, og hjemme også, lager barna mye flott de vil gi til sine foreldre. Tegninger, kort, dorullnisser og mye annet - tar du vare på alt? Eller kun noe av det? Eller ingenting? Har det noensinne hendt at den unge, håpefulle har funnet gaven sin i søppelet etter en stund - hvordan tok de i så fall det? :)
 
Tar absolutt ikke vare på alt,da hadde det fort blitt fullt i huset.
Jeg legger alt samlet,og etter en stund rydder jeg,uten barna. Da tar jeg vare på det som betyr mest,ikke nødvendigvis det fineste,og puttet i en eske. Resten kaster jeg. Ungene har aldri merket at noe er borte.
Pynt til f eks jul og påske tar jeg vare på,og det settes alltid frem.
 
Tar absolutt ikke vare på alt,da hadde det fort blitt fullt i huset.
Jeg legger alt samlet,og etter en stund rydder jeg,uten barna. Da tar jeg vare på det som betyr mest,ikke nødvendigvis det fineste,og puttet i en eske. Resten kaster jeg. Ungene har aldri merket at noe er borte.
Pynt til f eks jul og påske tar jeg vare på,og det settes alltid frem.
Samme gjør vi.
 
Kaster en del. Skriblerier på en kopiert tegning er det jo ikke noe spesielt med.
Ting laget til høytider blir pynt. :)
 
Tar ikke vare på alt nei. En strek på ett ark liksom [emoji39]

Fra bhg får vi en perm som har samlet sammen alt fra de begynte til de slutter. Med tegninger, bilder, håndavtrykk, fotavtrykk, historier og alt i sammen i rekkefølge etterhvert som de blir eldre. Den får vi på avslutningsfesten på førskolegruppa. Den permen er hellig og fantastisk god å se gjennom [emoji169] Den representerer egentlig det beste fra alt.

Men kunstverk fra høytider og mye slikt ligger nedpakka til de ymse høytidene. Og enkelte står fremme. De som er mer nøytrale og ikke med en nisse på feks [emoji39]

Så sant de ikke blir ødelagt da og er forbi reperasjonsevnen vår [emoji37]
 
Jeg tar vare på alle ting og forseggjorte tegninger. Om de kaster rundt på det selv så det blir fillete så havner det i søpla etter hvert:) jeg er mer typen til å ta vare på for mye. Ligger hårlokker og tørka blomster overalt føles det som:p
 
Samler på enkelte ting, som de har brukt mye tid på, f eks på kunst og håndverk på skolen. Men kaster også en del.
Puter de har sydd selv og bamser de har sydd på skolen tar jeg vare på
 
Tar absolutt ikke vare på alt,da hadde det fort blitt fullt i huset.
Jeg legger alt samlet,og etter en stund rydder jeg,uten barna. Da tar jeg vare på det som betyr mest,ikke nødvendigvis det fineste,og puttet i en eske. Resten kaster jeg. Ungene har aldri merket at noe er borte.
Pynt til f eks jul og påske tar jeg vare på,og det settes alltid frem.
Samme her :)
 
Tar vare på det meste. Hvis jeg kaster så stapper jeg det nederst i bøtta så hun ikke finner det. Det må ha vært sårt om hun fant det :(
 
Nei. Tar vare på noen tegninger fra hver periode, som viser litt forskjellig. Mye av det samme, så kaster det som er likt.

Tar vare på ting som kan puttes i plastlomme i en perm. Noe har barna som pynt på rommet sitt år etter år. Annet får stå en stund framme og så kastes det eller puttes i kassen for julepynt/påskepynt.

De har heldigvis vært flinke i bhg til eldste med at de lager mye fint selv om det er barnelaget. Så det har ikke vært noe jeg har hatt lyst til å kaste. På skolen derimot har det vært ting som er av heller laber kvalitet. I bhg til yngste har de aldri laget noe.

Jeg passer selvfølgelig på at ungene ikke ser at jeg har kastet det!!!
 
Hiver det ikke nei :eek: :eek: :eek: tar vare på det
 
Back
Topp