Tar du bilder av magen?

M

Moderator Kristin

Guest
Noen gjør det og andre velger å ikke gjøre det. Men det kan jo alltids være kjekt å se tilbake på hvordan magen vokser.
Tar du bilder gjennom svangerskapet?
 
Ja, tar 2.hver uke :) gjorde det samme med storebror
 
Begynte føret forrige uke i uke 17.. Burde vel ka skje fortsette med det x) haha. Er jo veldig koselig å se tilbake på da.
 
Tok mange med første, men de eneste vi «bruker» er bildene fra gravidfotogrsfering hos fotograf- blir nok det samme denne gangen :)
 
Jeg har tatt bilde av magen hver mandag fra jeg var 13+6 :) Er 21+3 i dag :) Er kjekt å se tilbake på, hvordan magen endrer seg :D
 
Ja, tok første i uke 10 tror jeg
 
Er 17+6 og har enda ingen mage, så jeg tar nok ikke ukentlig. Ser ikke poenget når det ikke er noen forendring. Tar nok hver uke når det begynner å skje forandringer. :happy: Er 2. Gangs, og var akkurat likt med første. Magen kom i uke 22
 
Tar hver fjerde uke, og begynte allerede i uke 4
 
Tok første i uke 7, hvor magen fortsatt var flat og så har jeg tatt et par i uken fra da av. Er et par uker jeg glemte det, men da var det ikke store forandringer uansett [emoji5] Magen kom egentlig ikke før i uke 19-20, men jeg ser likevel små forandringer før det. Masse i begynnelsen, men det var bare luft [emoji23]
 
Har tatt bilder hist og pist, egentlig. Rundt uke 11/12 begynte luftmagen å forandre seg sakte, men sikkert, til en gravidmage. Har tatt flere nå i det siste. Med førstemann tok jeg samme dag hver uke fra uke 7/8. Blir moro å sammenlikne med nå!
 
Tar bilde hver uke siden uke 12, nøyaktig samme plass. Måler også cm rund magen og vekt [emoji173]️ er nå 27+6
 
Nei, men skulle ønske jeg hadde begynt med det tidligere. 22+1 uker nå, så litt sent å begynne
 
Tar bilde Hver uke og har tatt fra jeg var 15 uker på vei :) samme vegg, posisjon og singlett.
Kjekt p se tilbake på[emoji3]
 
Nei. Eller jeg har jo tatt bilder men mest for å se selv der og da. Har tatt bilde nær fødsel med begge to, er mest dem jeg ser på. Litt morsomt å vise ungene.
 
Tok hver uke i starten, helt glemt det i ferien så må komme i gang igjen :)
 
Back
Topp