Tante er kommet

babyT

Forumet er livet
Takk for hjelp til å rope på henne, jenter. Det virket [:)]
 
Tanta kom imorges, ikke så snill riktignok, men coctailen med arcoxia og paralgin forte hjelper litt.
 
Ringte inn mens imorges, og skal ringe igjen mellom 1230 og 14. Ikke sikker på om det er noen som svarer da siden det er søndag, men jeg prøver. Hvis ikke noen svarer ringer jeg igjen imorgen.
 
[:)] Så bra at ho kom. Da er du igang.  
 
Jepp! Håper det. Er så innstilt på det nå, så kommer til å bli veldig skuffa om vi ikke får starte nå...
 
Var det ikke avtalt at du skulle starte nå da, trodde det jeg, ettersom du forkjøv mensen og greier. Lykke til med telefonen.
 
ORIGINAL: twinanne

Var det ikke avtalt at du skulle starte nå da, trodde det jeg, ettersom du forkjøv mensen og greier. Lykke til med telefonen.

 
Forstod det jo slik sist jeg snakka med dem. Det som skjedde da var at jeg ringte inn da jeg fikk mens for å snakke med dem. Pga ferien ville jeg ikke starte med en gang da. Ble spurt om når jeg ventet neste mens og nevnte da at jeg ville utsette pga reise og diverse andre ting jeg skulle være med på. Det var helt ok. Oppgav så neste forventede mens (14. april, ble jo litt tidligere pga tidlig EL denne gang). Fikk så beskjed om at de skulle se på det og at jeg skulle ringe tilbake neste dag og høre. Da jeg ringte neste dag var jeg ikke helt oppegående. Pga store smerter var jeg ganske neddopet. Men husker at hun sa at jeg var satt opp med "start stim" 22. mai. Klarte ikke tenke klart nok til å spørre hva hun egentlig mente med det, men forstår det slik at det betyr at jeg skal begynne med hormonstimulering (altså sprøyter) 22. mai?
 
Prøvde nettopp å ringe tilbake, men det ser ikke ut til at noen svarer idag, så må ringe igjen i telefontiden imorgen.
 
ORIGINAL: Apple

Jippi at mensen kom! (Ikke ofte man roper jippi for det her inne. [:D]) Da er dere snart i gang med prosessen! [:)][:)]

 
ikke ofte det skjer, nei. Men i tilfeller som dette er det jippi [:D]
 
ORIGINAL: * Bobbo *

[:)] Så bra at ho kom. Da er du igang.  
 
ORIGINAL: * Bobbo *

[:)] Så bra at ho kom. Da er du igang.  
 
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ[:D] så bra[:D]
 
 
men kan noen rope for meg også????? hadde vært fint[:D]
 
ORIGINAL: VilSåGjerne

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ[:D] så bra[:D]


men kan noen rope for meg også????? hadde vært fint[:D]

 
Skal prøve, starter først med hjelp av Hermine og Harry Potter med litt trolldom, he he....
 
Tante rød du er velkommen over hit
VilSåGjerne venter på deg
retningen er hitover - vestover - du kan jo vegen så jeg trenger ikke å komme med detaljene.
 
 
ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: VilSåGjerne

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ[:D] så bra[:D]


men kan noen rope for meg også????? hadde vært fint[:D]


Skal prøve, starter først med hjelp av Hermine og Harry Potter med litt trolldom, he he....

Tante rød du er velkommen over hit
VilSåGjerne venter på deg
retningen er hitover - vestover - du kan jo vegen så jeg trenger ikke å komme med detaljene.
 

 
 
 
 
ORIGINAL: * Bobbo *

[:)] Så bra at ho kom. Da er du igang.  

 
signerer. Lykke til videre, skal følge med deg[;)]
 
Back
Topp