Tannfrembrudd symptomer

Veldig urolig søvn nå i noen uker, må ammes mye oftere enn før på nattestid, og spiser på alt, vet ikke om det er en sammenheng men titter fram en liten tann nå.
 
Her trodde vi at vi slapp alle symptomer, da tennene brøyt gjennom uten noen reaksjon. 2 uker etter ble lille helt fra seg. Grein når ho var våken, og sov nesten 3 døgn i strekk! Hun virket ikke syk, men hadde ca 38 i feber. Jeg gikk til legen, ganske bekymret! Men alle prøver var fine og legen mente det var tennene. Smertene kom altså når selve flata tennene skulle gjennom. Varte 3-4 dager, også var alt over!
 
Veldig urolig søvn nå i noen uker, må ammes mye oftere enn før på nattestid, og spiser på alt, vet ikke om det er en sammenheng men titter fram en liten tann nå.
Hjelp... var som å lese om min. Bortsett fra at jeg ikke kan se en eneste tann enda. Her har ammingen tatt litt av på kvelden også.
 
Her trodde vi at vi slapp alle symptomer, da tennene brøyt gjennom uten noen reaksjon. 2 uker etter ble lille helt fra seg. Grein når ho var våken, og sov nesten 3 døgn i strekk! Hun virket ikke syk, men hadde ca 38 i feber. Jeg gikk til legen, ganske bekymret! Men alle prøver var fine og legen mente det var tennene. Smertene kom altså når selve flata tennene skulle gjennom. Varte 3-4 dager, også var alt over!

Aha!!! Såpass! Da kan du ha forklart hva som foregår her for tiden. For en uke siden kom der to tannspisser gjennom, men ingen symptomer i det hele tatt. I helgen har hun blitt mer og mer fra seg og har hatt feber. Krysser fingrene for at det faktisk er tennene.
 
Aha!!! Såpass! Da kan du ha forklart hva som foregår her for tiden. For en uke siden kom der to tannspisser gjennom, men ingen symptomer i det hele tatt. I helgen har hun blitt mer og mer fra seg og har hatt feber. Krysser fingrene for at det faktisk er tennene.

Høres mistenkelig likt ut da! For håpe tennene kommer skikkelig gjennom hvert øyeblikk:)
Legen mente feberen ikke skulle overskride 38,5, da var det ikke "tannfeber"!
 
Når første tannen kom var det veldig lite symptomer på tannfrembrudd. Når neste tannen kom var det urolig søvn, ekstrem kløe og mer gråting:)
 
Her var det kunn tannbleier som jeg merket. Joda jeg så dem også da.
 
Her har det ikke vært noen symptomer på tannfrembrudd. Med de andre har det vært sikling, røde kinn, lite matlyst, urolig søvn etc. Men med hun her popper tennene opp uten at vi merker noe endring.
 
Her har det ikke vært noen symptomer på tannfrembrudd. Med de andre har det vært sikling, røde kinn, lite matlyst, urolig søvn etc. Men med hun her popper tennene opp uten at vi merker noe endring.

Er ikke mye av det symptomer da..hehe
 
Jo men hun har ikke hatt noen av de, kun de andre barna[emoji5][emoji5] 6 tenner uten at vi har merket noe før vi har sett dem[emoji5]

Har hun fått 6 tenner allerede? Wow! Her er ikke en eneste en *ler*
 
Hei! Vi har vært på Thai-ferie i 2 uker nå. Hjemme i dag. Og på de to ukene kom det frem 2 små søte tenner nede. Ferien startet med feber og ubehag. Kjøpte gom-krem og flytende Paracet (mikstur) funket som bare det! Etter dette gikk det seg til!
 
Ja hun er en liten raring hun der minstemor:happy: Første tannen kom igjennom da hun var 2 mnd:nailbiting:

Nå fikk vår lille sin første! 7,5 måned :)

Feber i går kveld/natt og veldig veldig lei seg og urolig (tolket det som smerte) så hun fikk en Paracet. Sovnet tvert. Og jaggu var det en bitteliten tann der i dag :)
 
Her sikler han ekstra mye, biter på alt(griner fælt når han biter på noen ting) mindre matlyst, vil ikke spise så mye av grøt og middag, vil helst bare ha melk, røde kinn og knirkete.. han er snart 8 mnd, har to tenner nede og den ene tannen oppe er på vei igjennom i disse dager :)
 
Back
Topp