Tanker rundt veien mot et lite mirakel:)

Jøss som tiden flyver!
Her er jeg nå kommet til 37+3, første dag i permisjon å akkurat tre uker til termin:)

Nyter dagene, å synes tiden går passe fort:)
Snart er hun her<3
 
38+1 i dag:)

Rart å tenke på hvor fjernt jula var da jeg satt med den første svake positive teste på påskeaften i år..
Tiden synes jeg har gått relativt fort..hjelper sikkert på at jeg har hatt ett mer eller mindre smertefritt svangerskap:)

Nå nærmer både jul og termin seg, å vi gleder oss veldig til å skal få møte vårt etterlengtede mirakel❤️
 
Nå nærmer det seg her! :) så spennende tid for deg :)
Ja nå er det ikke lenge igjen..med termin kommende tirsdag så er jeg veldig klar for å føde snart:)
Småtung og utålmodig:D
 
Ja nå er det ikke lenge igjen..med termin kommende tirsdag så er jeg veldig klar for å føde snart:)
Småtung og utålmodig:D

Jeg er så glad på dine vegne, spesielt etter alt du har vært igjennom ! :)
Du har en fantastisk tid i vente! Å få babyen på brystet er bare så ubeskrivelig stort! Du kan glede deg masse masse nå, det er helt vidunderlig å bli mamma :)
 
Da er klokken over tolv å jeg har kommet til termindato❤️
 
2 dager på overtid, å prøver så godt jeg kan å smøre meg med tålmodighet..ikke lett:D
Heldigvis er formen fin, alt vell på kontroll på tirsdag, så trøster meg med det..
Men nå må hun gjerne komme❤️
 
ååååh så spennende :D Nesten så jeg blir gravid av spenningen her :D Nå kan de skje når som helst :D
 
Så spennende!! Når blir det overtidskontroll da evnt? Håper det skjer snart <3
 
Så spennende!! Når blir det overtidskontroll da evnt? Håper det skjer snart <3
Spennende ja, men er såååå utålmodig nå :D

Skal inn på tirsdag dersom det ikke skjer noe frem til da..
Kjenner ingen tegn på at noe er i gjære, ingen forandring.. Er heldigvis i fin form, det hjelper på:)
Å lisja i magen lager mye liv, så virker som hun har det bra i magen enda:)

Formen din bra?
 
Spennende! Formen er bra ja! Men er sååå utålmodig nå. Pleier å være mye liv å røre her og. I dag har hun vært litt rolig. Håper det er tegn på at noe skjer, men tviler. Neste kontroll på onsdag :) Så blir jeg henvist på overtidskontroll da om jeg ikke har født :) Spennende dager fremover :)
 
41+0 å fortsatt ingen baby:(

Sååå missunnelig på alle som har født, er så klar nå!!:D
 
Back
Topp