Tanker rundt veien mot et lite mirakel:)

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Etter pilleslutt i januar i fjor viser resultatet to positive graviditetstester, men dessverre også to SA med tre mnd mellomrom.
Prøver å trøste meg så godt jeg kan med at jeg kan bli gravid, nå må vi "bare" få spiren til å sitte..

Skal til legen i morgen for å kanskje få noen gode råd på veien, spent om jeg får noe hjelp..

Har også startet min vei mot ett sunnere liv, nettopp gjennomført min første spinningtime på to år..tankene svirrer om det er min overvekt som setter en stopper for vårt største ønske..så håper at et vekttap kan hjelpe oss videre på veien..Å så har jeg selvfølgelig lyst til å være en sunn og frisk mamma:)

Har tenkt å bruke denne dagboken som en plass hvor jeg kan tømme tankene mine innimellom..
 
Hadde legetime i dag,ble henvist til sykehuset for utredning:)
14 uker ventetid så vi får bruke tiden til å fortsette å prøve:)
En smule lettet nå:)
 
Synes tiden går så fryyyyktelig sakte..håper på eggløsning i slutten av uka,håper ikke d ble noen kluss pga saen..
I morgen skal jeg å snuse på min en uke gamle niese,det sies at det hjelper på fruktbarheten å snuse på nyfødte babyer:)
 
Da er jeg kommet til dag 13 i syklusen..venter spent på positiv el test:)
Har en korsrygg som holder på å ta knekken på meg,håper det er et tegn på nært forestående el:)
 
Enda ingen positiv el test, så tror jeg gir opp testinga denne pp..så får vi heller kose oss når vi har lyst å er vi heldige så treffer vi blink;)

Har fått papirer fra sykehuset i dag, så skal inn å ta en del blodprøver, skal utredes for habituell abort..Det beste var at dersom vi blir gravid igjen underveis nå så får jeg komme inn på regelmessig kontroll med ultralyd før uke 12:)
Kjenner skuldrene er litt mere senket nå:)
 
Vært å tatt masse blodprøver i dag,godt å være igang:)
Negativ el test i dag også, så jeg vurderer å kutte ut det resten av denne pp..
 
Klarer ikke å kutte ut el testing,hehe..var negativ i dag også så må nok belage meg på en lang syklus denne gangen..jeje,den som venter på noe godt venter ikke forgjeves;)
Får bare kose oss masse i ventetiden;)
 
Kanskje el er underveis allikavell??ImageUploadedByBV Forum1379756517.327019.jpg
 
Åh,litt utålmodig..testen har ikke blitt sterkere i dag..var virkelig vanskelig å finne el denne pp..
Har gått så greit tidligere..
 
Da var testen neeesten positiv i dag,så tenker den er positiv i morgen:)
 
Da kutter jeg ut el testing..fikk aldri noe knallpositiv test,å nå er de supersvake..så ser ut som kroppen trenger sin tid på å ordne opp etter siste SA..
Merkelig siden etter min første sa der jeg var lengre på vei så fikk jeg positiv el test på syklus dag 21,nå er jeg på dag 27..

Må bare smøre meg med tålmodighet og trøste meg med at vi er kommet igang med utredning..

Vil bare så veldig veldig gjerne ha en spire i magen:(
 
Endelig,på cd 33ImageUploadedByBV Forum1380550167.894498.jpg
 
Fortsatt positiv test i kveld..ikke hatt positiv test så lenge..
 
Tok en test ca kl ett i dag, å den var negativ..så håper gullegget er lagt:)
Har vært å snust på min en mnd gamle niese i dag, det sies at det hjelper på å snuse på nyfødte:)

Tenkte å bruke denne dagboka som min oversikt over forhåpentligvis kommende symptomer:)

Må de neste 14 dagene gå fort!!:)
 
Føler meg litt "støl" i underlivet, litt sånn som det føles rett før mensen..
 
Da er nedtellingen i gang:D

2 dpo,å veldig utålmodig:)
Skal prøve å vente med å teste til 10 dpo,vet det ikke er noen vits før:)
 
3 dpo..ikke så mye å melde i dag,men er jo tidlig enda uansett.
Litt "hul" følelse i livmor-området eneste..
Litt mensmurringer, "knip" i høyre eggstokk
Er spent når jeg kommer uti neste uke..

Første som bruker å melde seg er ømme pupper og vond korsrygg rundt 7 dpo..
Ikke lenge igjen nå..merker jeg er litt mer tålmodig nå..er uansett bedre å være i dpo land enn å vente å teste etter el:)
 
Last edited:
4 dpo i dag å fortsatt mensmurring..
 
Jeg er 11 dpo, og har også hatt en del mensmurringer nesten hver dag etter el. denne prøveperioden.
Er spent på hvordan det går med deg! Lykke til, og tvi tvi :)
 
Jeg er 11 dpo, og har også hatt en del mensmurringer nesten hver dag etter el. denne prøveperioden.
Er spent på hvordan det går med deg! Lykke til, og tvi tvi :)
Tusen takk:)
Er spent, og prøver på å ikke håpe på for mye:)

Lykke til til deg også,håper det lyser en positiv test mot deg di nærmeste dagene:)
 
Back
Topp