Tanker om påske?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Neste veiing er fredag før palmehelgen, men deretter er det langfredag, og mange er ikke hjemme den fredagen, hytte, familie/svigerfamilie eller utlandet, mange drar på påskeferie. Og enda flere ønsker å kose seg med god mat og drikke og venner/familie .

Er det stemning for veiepause langfredag?

(samme for meg, jeg er trolig hjemme så jeg skal nok klare å få veid meg,)
 
Stemmer for veiepause!
Men liker om det er utfordring, så jeg kanskje holder meg litt i skinnet :p
 
For veiepause! Kan jo bli spennende med 2-ukers utfordring også? Litt lavterskel med utetid, kanskje ski? Og poengsanking for å klare å holde seg unna snop i påska, det må jo være tidenes vanskeligste oppgave [emoji28]
 
Gjerne fri for vekt da me er på hytta uten tilgang til vekt - for den tar eg ikkje med meg! Blir for mykje med tre barn på 4 og 3 år frå før, så den vekta blir heime samma f.

Trur det evt blir mange som ryker den fredagen om det ikkje blir ein pause [emoji85]
 
Ja, veiepause langfredag har vi hatt tidligere år jeg har vært med mener jeg

Nettopp fordi aå mange ellers ville ryke på ikke levert. Overspiser vi på godteri synes det på vekta etter påske uansett så ut på ski er lurt. Men det å ikke ryke halve gruppen på at de ikke har vekt på hytta liksom

Og lang utfordring er gøy :)
 
Da kan me seie at den som vinner lagar utfordring som går frå 1 påskedag og til fredagen da?
 
Opp til laget som vinner hva de vil gjøre med evt antall dager for bonus og sånn i forhold til de røde dagene og ulike aktiviteter men at den går over to uker og veiefri langfredag virker det å være stemning for?
 
  • Liker
Reactions: EJ
Er ikke hjemme i påska, så det hadde vært topp [emoji106]
 
Også veldig for "vektfri" påske :)
 
Etter å ha sett på stemninga her inne på tråden så ble det bare bestemt at neste uke er vektfri :)
 
Back
Topp