Takkekort... hvordan gjør dere det?

Solsikke85

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Heihei,

Hvordan gjør dere det med takkekort? Sender dere ut både etter fødsel og etter dåp/navnefest? Vi skal ikke ha navnefest før i august, og da bare med familie, så tenker det blir veeeldig lenge å vente med takkekort til da. Samtidig blir det kanskje litt rart å sende ut to ganger til dem som også skal i dåpen..
 
Vi sendte ut takkekort nå, og så skrev vi på dåpsinvitasjon til dem som skal i dåp. [emoji4]
 
To takkekort. Et for barselgave og et for navnefestgave. Synes det er høflig å takke for hver gave, ikke «samle opp» takkingen.
 
Vi har ikke sendt ut takkekort for barselsgaver, det slo meg ikke i det hele tatt før jeg snuble innom denne tråden. (Men vi har selvfølgelig takket dem det gjelder, enten ansikt til ansikt eller via sms/facebook etc.) :)

Takkekort etter navnefesten føler jeg blir noe annet, kanskje litt mer "høytidelig", så det skal vi sende ut :)
 
Vi har sendt takkekort til alle vi har fått noe av i forbindelse med fødsel, og sender ut fortløpende hvis vi får mer. Har sendt ut dåpsinnvitasjoner separat (skal ha bare familie og faddere) og sender eget takkekort etter dåpen.
 
Vi har ikke sendt ut takkekort for barselsgaver, det slo meg ikke i det hele tatt før jeg snuble innom denne tråden. (Men vi har selvfølgelig takket dem det gjelder, enten ansikt til ansikt eller via sms/facebook etc.) :)

Takkekort etter navnefesten føler jeg blir noe annet, kanskje litt mer "høytidelig", så det skal vi sende ut :)

Vi har heller ikke sendt ut takkekort for barselgaver. Har takket ansikt til ansikt, eller over tlf/sms:) Sender ut takkekort etter dåp:D
 
Back
Topp