Takk for meg

Meg2019

Betatt av forumet
på ul i dag fant de ikke hjertet..
Fostersekken var ikke rund slik den skulle være så vi tok noen prøver å skal ta noen flere på fredag .. så regner med at dette var slutten .. å får nå bare vente på at blodet skal komme ...
Lese meg opp på hva som skal skje nå ..
Vil dette være som en mensen?
Når kan jeg prøve å bli gravid igjen?


Takk for meg og masse lykke til til dere andre ❤️❤️
 
Å nei, det var ikke det svaret vi håpte på... få deg en legetime så du kan spørre om alt du lurer på, men ellers er det mange gode folk på forumet Vi som har mistet, der kan du også spørre...
 
Åå så trist :-(
Det er verst de første dagene. Er som en sterk mens. Veldig varierende hvor mye enn blør. Kommer an på hvor langt enn er på vei. Sist jeg mistet i vår, va jeg i uke 7 (dagen før uke 8), og da blødde jeg i 3 uker og 6 dager... andre tre gangene har jeg blødd ca 2 uker. Men da mistet jeg tidligere.
Håper det bare er slik at du e kortere på vei enn du tror og at det ordner seg [emoji173]️[emoji173]️
 
Det er ikke noe som i
Åå så trist :-(
Det er verst de første dagene. Er som en sterk mens. Veldig varierende hvor mye enn blør. Kommer an på hvor langt enn er på vei. Sist jeg mistet i vår, va jeg i uke 7 (dagen før uke 8), og da blødde jeg i 3 uker og 6 dager... andre tre gangene har jeg blødd ca 2 uker. Men da mistet jeg tidligere.
Håper det bare er slik at du e kortere på vei enn du tror og at det ordner seg [emoji173]️[emoji173]️
Det er Desverre ikke noe som ordner seg fordi den sekken var ikke rund sånn den burde være :(
 
Åå så trist :-(
Det er verst de første dagene. Er som en sterk mens. Veldig varierende hvor mye enn blør. Kommer an på hvor langt enn er på vei. Sist jeg mistet i vår, va jeg i uke 7 (dagen før uke 8), og da blødde jeg i 3 uker og 6 dager... andre tre gangene har jeg blødd ca 2 uker. Men da mistet jeg tidligere.
Håper det bare er slik at du e kortere på vei enn du tror og at det ordner seg [emoji173]️[emoji173]️

Jeg har ikke blødd noe ennå ... kun det brune som har kommet noen ganger med litt grums i ..

Så er vel bare å vente på smertene og blodet vil jeg tro?
 
Uff! Trist! [emoji173]️ Klem til deg! [emoji173]️
 
Det var leit :Heartred
Jeg vet ikke hvor langt på vei du er, men da jeg mistet i uke 6 (5+ noe) hadde jeg ingen smerter i det hele tatt. Ikke veldig lenge med blødninger heller, så får håpe du slipper.
Sender deg en klem :Heartred
 
Huff, så utrolig trist :/ Jeg mistet også i uke 7-8 og hadde kun små «rier» i en halvtime-time før nurket til slutt kom ut. Da hadde jeg småblødd i to dager uten smerter. Etter det hadde jeg en uke med blødning og overhodet ingen smerter. For min del var ikke den fysiske smerten ille i det hele tatt. Håper du slipper greit unna også.
Masse lykke til videre :Heartred
 
Huff, så utrolig trist :/ Jeg mistet også i uke 7-8 og hadde kun små «rier» i en halvtime-time før nurket til slutt kom ut. Da hadde jeg småblødd i to dager uten smerter. Etter det hadde jeg en uke med blødning og overhodet ingen smerter. For min del var ikke den fysiske smerten ille i det hele tatt. Håper du slipper greit unna også.
Masse lykke til videre :Heartred
Uff jeg blir trist av å lese dette ❤️

Når kan jeg regne med at blodet kommer da? Er jo fortatt ingen ting :(
 
Uff jeg blir trist av å lese dette ❤️

Når kan jeg regne med at blodet kommer da? Er jo fortatt ingen ting :(

For meg tok det ganske lang tid, men mest fordi kroppen ikke skjønte at frøet ikke klarte seg ganske lenge. Jeg vil tro det er ganske individuelt på hvor lang tid det tar, men er ikke ekspert på det området.. Jeg ville ha spurt om piller for å framskynde det om du kan det :) Mange gode tanker sendes deg!
 
Back
Topp