Ta vare på barnevognen?

Krösa Maja

Forumet er livet
Vi bruker barnevognen mindre og mindre nå. Det er også helt slutt på soving i barnehagen så vognen må hjem etter påske.
Vi har trille som vi bruker mest, ellers så har minste blitt så stor at vogntiden er forbi[emoji22]
Vi kommer ikke til å få flere barn, så uendelig trist det er.
Så jeg lurer på å selge vognen vår, men så er det veldig vemodig. Så litt delt der.
Er vogn noe dere tar vare på til barna deres får barn? Eller selge dere alt [emoji5]
 
Vogn tar jeg ikke vare på til ungene får barn nei. Det kan jeg ikke tenke meg de vil ha
 
Nei, vogn er ikke noe jeg sparer på.
 
Nei, de selges videre[emoji20] åssen vogn er det? Er det ille noe å tjene på så hadde jegspart den[emoji7]
 
Nei, jeg regner med at innen mine barn får barn, så ønsker de å velge selv hva de skal trille barna sine rundt i. Regner med det skjer en utvikling på det området også. Men jeg skjønne godt vemodet. Jeg var ferdig med barn når sønnen min ble født i 2009, og det var skikkelig vondt å skulle kvitte seg med alt, vi hadde god plass til å oppbevare det, så det ble liggende mye lengre enn jeg hadde tenkt - og plutselig fikk jeg bruk for det til vesla født i 2015.
 
Vogn tar jeg ikke vare på til ungene får barn nei. Det kan jeg ikke tenke meg de vil ha

Jeg skulle ønske mamma hadde min, men jeg vet jeg er veldig nostalgisk av meg. Så kanskje ikke som alle andre der[emoji5]Greit da å høre med andre [emoji1]
 
Tar vare på. Mamma har tatt vare på vogn og bærebag fra jeg var baby. Brukt det til fotografering.
 
Vi kjøper tvillingvogn nå, men en som kan slås sammen som enkeltvogn. Så den blir tatt vare på til vi evt skal ha en til. Hva jeg gjør med den etterpå vet jeg ikke, regner med den blir solgt/kastet/gitt bort.
 
Her forsvinner absolutt alt av babyutstyr unntatt et par søte plagg de har hatt som små babyer.
 
Her gledes det nærmest til vi slipper å oppbevare alt mulig av barneutstyr [emoji85]
Tenker at barnebarn er (forhåpentligvis) minst 20 år fram i tid, så får vi heller skaffe noe da om det trengs.
Har ikke så god plass inne at vi kan lagre alt og samtidig sikre at det ikke blir utsatt for mugg/sopp/råte/store temperaturforandringer osv, så vi selger unna eller gir til krisesenteret etterhvert som det vokses fra.
 
Retro kan jo være på moten når dine barn får barn, så det er en teoretisk sjanse for at du kan få bruk for vognen senere. Jeg kommer ikke til å spare på min, for det har vi ikke lagringsplass til.
 
Nei, det gir vi bort, for det blir morkent etterhvert, og dessuten gjøres det så store fremskritt, at våre barn garantert ikke vil ha dette når de eventuelt får egne barn.
Klær og noen leker, samt alle bøker sparer vi på. :)
 
Her selges/gis alt bort, bortsett fra noen klær som betyr noe spesielt, de første bamsene, fine treleker, Duplo’n og Brio togbanen (det kommer jeg til å ta vare på til barnebarn). ☺️ Nå er ikke barna mine på langt nær ferdig med å leke med det enda da. :)

Når minstemann er ferdig med dagdupp tenkte jeg faktisk å høre med bhg. om de kunne tenkt seg den ene vognen vår som ekstravogn. Vi har allerede gitt de masse leker som barna har vokst i fra, de blir jo så glade. :)
 
Her selges/gis alt bort, bortsett fra noen klær som betyr noe spesielt, de første bamsene, fine treleker, Duplo’n og Brio togbanen (det kommer jeg til å ta vare på til barnebarn). [emoji5] Nå er ikke barna mine på langt nær ferdig med å leke med det enda da. :)

Når minstemann er ferdig med dagdupp tenkte jeg faktisk å høre med bhg. om de kunne tenkt seg den ene vognen vår som ekstravogn. Vi har allerede gitt de masse leker som barna har vokst i fra, de blir jo så glade. :)

Dette er en vogn som selges for 10.000 brukt så kommer nok ikke til å gi den bort[emoji85]Men en utrolig fin tanke, tenkt denne tanken selv ang leker og bøker [emoji1]
 
Tar den i bruk til barn nr tre snart. Regner med den er klar for skraphaugen når ungen er ferdig med den om 2-3 år .
 
Back
Topp