Ta vare på barnevognen?

En tråd i 'Utstyr til mor og barn' startet av Krösa Maja, 1 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Krösa Maja Forumet er livet

Vi bruker barnevognen mindre og mindre nå. Det er også helt slutt på soving i barnehagen så vognen må hjem etter påske.
    Vi har trille som vi bruker mest, ellers så har minste blitt så stor at vogntiden er forbi
    Vi kommer ikke til å få flere barn, så uendelig trist det er.
    Så jeg lurer på å selge vognen vår, men så er det veldig vemodig. Så litt delt der.
    Er vogn noe dere tar vare på til barna deres får barn? Eller selge dere alt

2. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Vogn tar jeg ikke vare på til ungene får barn nei. Det kan jeg ikke tenke meg de vil ha

3. nøttelitenItreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018

Nei, vogn er ikke noe jeg sparer på.

4. 2+1+1<3 Forumet er livet VIP Desemberlykke2017 Februarlykke 2016

Nei, de selges videre åssen vogn er det? Er det ille noe å tjene på så hadde jegspart den

5. Siadle Gift med forumet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

Nei, jeg regner med at innen mine barn får barn, så ønsker de å velge selv hva de skal trille barna sine rundt i. Regner med det skjer en utvikling på det området også. Men jeg skjønne godt vemodet. Jeg var ferdig med barn når sønnen min ble født i 2009, og det var skikkelig vondt å skulle kvitte seg med alt, vi hadde god plass til å oppbevare det, så det ble liggende mye lengre enn jeg hadde tenkt - og plutselig fikk jeg bruk for det til vesla født i 2015.

6. Krösa Maja Forumet er livet

Jeg skulle ønske mamma hadde min, men jeg vet jeg er veldig nostalgisk av meg. Så kanskje ikke som alle andre derGreit da å høre med andre

7. Politifrue Juni12s sporty VIP

Tar vare på. Mamma har tatt vare på vogn og bærebag fra jeg var baby. Brukt det til fotografering.

8. Kicks Elsker forumet August 2018 Assistert-jentene

Vi kjøper tvillingvogn nå, men en som kan slås sammen som enkeltvogn. Så den blir tatt vare på til vi evt skal ha en til. Hva jeg gjør med den etterpå vet jeg ikke, regner med den blir solgt/kastet/gitt bort.

9. Samboerfruen Gift med forumet Januarhula 2014 Marsboerne 20 18

Her forsvinner absolutt alt av babyutstyr unntatt et par søte plagg de har hatt som små babyer.

10. K+N=ML Gift med forumet

Tar ikke vare på vogna nei, eller svært lite av babyklær og utstyr ;)

11. Kengu Forumet er livet VIP

Solgte vognene

12. nense Forumet er livet VIP Mailykke 2018 Februarlykke 2016

Her gledes det nærmest til vi slipper å oppbevare alt mulig av barneutstyr
    Tenker at barnebarn er (forhåpentligvis) minst 20 år fram i tid, så får vi heller skaffe noe da om det trengs.
    Har ikke så god plass inne at vi kan lagre alt og samtidig sikre at det ikke blir utsatt for mugg/sopp/råte/store temperaturforandringer osv, så vi selger unna eller gir til krisesenteret etterhvert som det vokses fra.

• Enig Enig x 1
  13. Sylvanas Forumet er livet Sommerfuglene 2017

Retro kan jo være på moten når dine barn får barn, så det er en teoretisk sjanse for at du kan få bruk for vognen senere. Jeg kommer ikke til å spare på min, for det har vi ikke lagringsplass til.

14. SoriaMoira Flørter med forumet

Nei, det gir vi bort, for det blir morkent etterhvert, og dessuten gjøres det så store fremskritt, at våre barn garantert ikke vil ha dette når de eventuelt får egne barn.
    Klær og noen leker, samt alle bøker sparer vi på. :)

15. ♥ Mama Bear ♥ Forumet er livet Maiblomstene 2016 Julibarna2014

Her selges/gis alt bort, bortsett fra noen klær som betyr noe spesielt, de første bamsene, fine treleker, Duplo’n og Brio togbanen (det kommer jeg til å ta vare på til barnebarn). ☺️ Nå er ikke barna mine på langt nær ferdig med å leke med det enda da. :)

Når minstemann er ferdig med dagdupp tenkte jeg faktisk å høre med bhg. om de kunne tenkt seg den ene vognen vår som ekstravogn. Vi har allerede gitt de masse leker som barna har vokst i fra, de blir jo så glade. :)

16. hmm..håpe2018 Glad i forumet Novemberlykke 2018

Har ikke brukt å spare på vognene jeg har hatt. Har heller solgt å kjøpt noe annet nyttig

17. Krösa Maja Forumet er livet

Mama Bear ">
    Dette er en vogn som selges for 10.000 brukt så kommer nok ikke til å gi den bortMen en utrolig fin tanke, tenkt denne tanken selv ang leker og bøker

18. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

Jeg selger unna.

19. therelo85 Forumet er livet * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Hadde nok solgt den :)

20. krølle... Forumet er livet August 2018

Tar den i bruk til barn nr tre snart. Regner med den er klar for skraphaugen når ungen er ferdig med den om 2-3 år .

Del denne siden