Tøybleier

Velvet

Flørter med forumet
Januarlykke 2019
Noen som bruker tøybleier her inne, og vil si litt om sin erfaring med det?
 
Slenger meg på her :) skal ha tøybleier (er planen hvertfall[emoji23]) på jenta som kommer i desember !:)
Har handlet inn en del nytt og brukt allerede .
Mest ai2 , noen aio og lommebleier. Noen prefold og formsydde med cover til natt :)

Håper noen har mer erfaring.

Meld deg inn i tøybleiesnakk på fb!:)
 
Ja, jeg har tenkt lenge at jeg ville bruke det på nestemann, men fikk litt bakoversveis når jeg så hvor mye det var å lese seg opp på [emoji23][emoji85] Meldte meg inn på tøybleiesnakk for et par timer siden, men har ikke fått lest så mye der enda [emoji13]
 
Jeg har brukt det heltid 100% på eldste, heltid med noen unntak på mellomste og en kort periode med yngste. Yngste pga eksem som jeg ikke fikk bort på annet vis og da ble terskelen for høy å begynne igjen for fjerde gang etter at jeg måtte bruke papir flere ganger på henne. Eller var det den femte jeg ikke orket?

Men jeg liker tøybleier og har mye erfaring
Og hadde valgt det igjen om jeg skulle hatt en ny baby
 
Jeg gikk over på tøybleier på frøkna mi når hun var vel ca 1.5 år. Da hadde jeg prøvd alle typer engangs og div kremer uten hell. Hun klødde seg til blods bak av engangs. Var sikker på at jeg skulle kun bruke ai2 da d hørtes lettest ut, men endte med lommebleier som favoritten. Kjøpt de fleste bleiene på ebay, men innleggene har jeg kjøpt på lillegull, tøybleia og brukttorget. Bruker kun muksut prefold i bleiene. Aldri slitt med lekkasje. Når d har vært lukt i bleiene har d vist seg å være tenner på vei eller veldig varmt i været. Det er mye å sette seg inn i, å virker veldig overveldende, men er så verdt d. Brukte engang på en kort helgeferie nå, de stinka når hu tissa i de og jeg går aldri tilbake til engangs igjen. Bare å spør om du lurer på noe, men er på ingen måte ekspert [emoji85]
 
Back
Topp