Tørr hud på magen

Mammaheks

Forelsket i forumet
Hvilken krem eller olje er fetest eller best?
Jeg har brukt BodyShop før og ikke vært fornlyd, det trakk ikke inn, ble bare liggende oppå.
 
Jeg bruker Apobase. Den er fet og god, irriterer ikke. Hadde egentlug kjøpt den til dattera mi[emoji1]
 
Veldig greit å smøre seg med olje på tørr hud før man går i dusjen også :) jeg bruker bare vanlig babyolje, og da holder det med vanlig fuktighetskrem etterpå :) ellers er jeg veldig glad i biotherm sine kremer.. den oransje har i tillegg litt olje i seg :)
 
Jeg bruker A-derma Exomega på hele kroppen, jeg har tørr hud både på magen og over alt ellers. Jeg syns den virker veldig bra, nå klør jeg ikke mer :) Jeg kjøpte Bio Oil i starten av svangerskapet, og liker den nok egentlig. Men jeg har vært plaget av mye kvalme og oppkast, og tåler fremdeles ikke lukten av Bio Oil'en.
 
Jeg bruker e-vitamin serum og honningsalve! Vidundermiddel for min mage :)
 
Jeg bruker et hjemmelaget body butter av kokosfett, den er veldig god og lukter kjempegodt [emoji7] Har fått den i gave, så har dessverre ikke oppskrift, men jeg vil tro det går an å google seg fram til [emoji6]
 
Bruker det nærmeste [emoji38][emoji38][emoji38]
Dr Greve sin krem for gravide er deilig på magen, eller oljen til Weleda, Aderma exomega på armer og bein, locobase på tørre hender fordi jeg smører storebror med den.... Alt litt sporadisk [emoji12]
 
Jeg endte opp med å kjøpe Burts Bees Mama Bee, den var på salg på Blush.no
Hadde egentlig tenkt å kjøpe Mama Mio, men de var en god del dyrere.
Bruker Dr. Wollan sin håndkrem med karbamid til hendene, og Änglamark sin babysalve på resten av kroppen, men akkurat nå føler jeg at jeg klør ustoppelig over hele meg uansett :p
 
Har kløen roet seg noe, eller dere har funnet noe som hjelper?:)
 
Back
Topp