Tørr hud og kløe...

tingeling1

Forumet er livet
Har alltid hatt litt tørr hud, men nå er det mye verre. I tillegg har jeg veldig tørr hodebunn og klør som besatt i hodet og nedover nakken.... Klør også veldig på innsiden av håndleddet. Er det flere som har opplevd det? Er det vanlig å bli tørrere i huden under graviditeten?
 
Akkurat det har jeg lurt litt på også...Fått vanvittig tørr hud på magen. Kløen har gitt seg litt heldigvis....men var veldig plaget med kløe på håndledd, hals og brystet før. Kjipt [:'(]
 
Jeg har klødd meg til blods på hælene av alle steder! Holder på å bli gal av kløe!
 
har hatt det for noen uker siden, da holdt jeg på å bli gal[&o]
så klødde det ekstra mye på natten... men det har heldigvis gitt seg nå da.. å ikke vil jeg ha det tilbake heller[:'(]
 
Jeg klødde mye jeg også en periode, mest på bena, klødde meg til blods mange ganger, håper det ikke kommer tilbake asså[:)]
 
hehe.. kanskje du får en av hver da??[:D]
jeg har også hatt veldig saltbehov, samt kløe... men der kommer en gutt da[8D]
 
hehe, ja men da er det jo stor sjans for at du har 2 da.. hi hi hi. spennende!![:D]
søt liten kul du hadde.
 
hmmm[8|] kansje jeg får tvillinger jeg da... jeg klør som en gal og er salt syk... men det viser seg på torsdag, skal på ul da... farmoren til typen er tvilling så det ligger i familien hannes å få tvillinger.[:o] blir jo helt redd jo[8|]
ORIGINAL: **martine**

hørte at viss ein klør mykje så blir det jente...eg har klødd ein del, men gav seg for 2 dager sida.

men så har eg hørt at viss ein er veldig saltsjuk så blir det gutt..og det er eg..

trur no ikkje så veldig på sånt då, men morsomt når det stemmer[:D]
 
Back
Topp