Syte-klage tråd

Nilema

Forumet er livet
Julimammaer 2016
August 2018
Har vi dette?greit å ha en plass å slippe ut litt frustrasjon :p
 
Halsbrann, vondt i korsryggen og null konsentrasjon på jobb :(
 
Supert insj!
Tja, hva kan jeg klage på?
-Trøtt etter en laaaang natt med fryktelig dårlig søvn.
-Fryser
-Kvalm
-Ser ikke Uuuut på håret, men aner ikke hva jeg skal gjøre med det, så gidder ikke gå til frisøren. Bare lar det gro.
-Lyst på noe hele tiden, men veit ikke hva. Eller jo, jeg veit hva: SNUS. Men det går jo ikke. SÅ da blir det alt mulig annet som ikke er litt tilfredstillende en gang.
 
Kvalm
Sover dårlig
Fryser også glovarm når jeg skal legge meg
Våkner 04.30 og på jobb 07.30
Zombie på jobb

LEI!!
 
Forskjøla. Fryser som bare det. Hjelper lite når ventilasjonen ikke funker på jobb og må gå med masse kler på :(
 
Jeg sover dårlig, har masse mareritt. jeg er trøtt å sliten store deler av dagen, å får ikke hente meg inn igjen heller. Mannen har vært borte i 3 uker, baaare 14 dager til han kommer hjem ❤
 
Kaster sånn opp at jeg ikke klarer dra på kontoret i dag.... Første dag jeg må kaste inn årene på jobb!
Håper ikke dette fortsetter:-(
 
Kvalm og trøtt! !!
 
Kvalm konstant Vært i 3 uker...blir bare Verre. Mini er hjemme idag pga oppkast og diaré igår. Håper jeg slipper det. :)
 
Føler meg overkjørt av en lastebil hver dag jeg våkner. Veldig merkelig følelse. Støl og sliten liksom. Minner meg om dagen etter en hard håndballkamp:blackeye:
 
Kvalm og utslått...kvalm av å ikke få i meg mat, minst like kvalm når jeg tvinger i meg mat...
Kaster opp og syns veldig synd på meg selv...
 
Kvalm og uggen i hele kroppen :(
 
Er kvalm og sliten og så får jeg mail fra klassekontaktene om at ting ikke går så bra i klassen når de har vikarer, og da får jeg jo dårlig samvittighet for å ikke være på jobb, men jeg kan ikke være på jobb når jeg kaster opp og er dårlig :/
 
Ugh, migrenen kom for fullt nå.
Mannen kommer sent hjem, og da må han fikse bilen..

Jeg skal rett i seng..
 
Så trøtt på jobb at jeg ikke aner hvilken fot jeg skal stå på. Og såå kvalm. Og ennå bare i uke 6. Vil bare hjem og sooove. Men det er rett i bhg og til en vilter 2-åring!
 
Klager litt igjen. 2 gang idag. Har vært på en ultralyd. Alt var bra med lille gullet men ble så ufattelig lei meg. Gynekologen var så lite forståelse full. Fikk ikke spurt om noe av det jeg skulle. Er så kvalm og dårlig. Prøvde å si jeg var sliten etter jobb ogsånn. Det eneste hun sa var at det måtte jeg bite i meg og heller tenke på at sånn er det. Vet jo det men ble bare så utrolig lei meg. Trodde at ultralyden idag skulle bli koselig.
 
Back
Topp