Syns du at tiden går sakte?

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Jeg syntes det forrige gang. Nå tenker jeg ikke så mye på det. Hverdagen tar med oppmerksomhet, har mer å gjøre med et barn hjemme enn da vi var bare to voksne. Hva med dere?
 
Jaaaa.... knall saaaakte :( men har kanskje nåke med at eg venter veldig på å få cerclage.
 
Akkurat nå syns jeg at det går veldig sakte, men tror det har mest å gjøre med at jeg og vesla har ferie enda og at vi er mye alene hjemme, da mannen jobber mye nå.
 
Akkurat nå går det sakte, men jobb og barnehage starter for fullt i morgen så da er jeg redd dagene kommer til å gå alt for fort
 
Både og.. sist syntes jeg tiden gikk helt latterlig sakte. Nå er det litt både og. Ser for meg at jeg vil føle tiden går raskere når formen blir litt bedre [emoji18]
 
Akkurat nå syns jeg at det går veldig sakte, men tror det har mest å gjøre med at jeg og vesla har ferie enda og at vi er mye alene hjemme, da mannen jobber mye nå.

Akkurat samme situasjon her i huset!:hilarious: Og med denne velkjente «morgenkvalmen» (som er av og på fra ca kl. 10 til jeg legger meg), så blir dagene veldig lange:sorry:
 
Synest tiden går utrolig tregt..! Men ser for meg at når kvalmen kommer, og jeg får bekreftelse på at alt er ok på en TUL, så kan jeg bare nyte det :happy: ikke minst nyte iste månedene med lisja som enebarn :)
 
Begge deler egentlig. Å tenke at jeg er 6 uker på fredag allerede er ganske vilt. Men dagene frem mot TUL går jæææævlig seint
 
Begge deler egentlig. Å tenke at jeg er 6 uker på fredag allerede er ganske vilt. Men dagene frem mot TUL går jæææævlig seint

Oj, tenk det! 6 uker allerede på fredag, her er det søndag som er dagen! Ja, tiden frem mot TUL går sakte! Nå skal ikke jeg før i midten av september da [emoji85]
 
Dagene går latterlig sakte!!

Skal sies at jeg har ferie nå også da, og de to store er hos pappaen sin. Blir så stille da.. (bortsett fra hårdott 1 og 2 som krever lek/tur/kos/lek/lek/mat/LEK-ELLER-SÅ-BJEFFER- JEG-I-STYKKER-TROMMEHINNENE-DINE)
 
Det går utrolig sakte, selv om jeg er på jobb hver dag og har mye å gjøre.
 
Gleder meg til jeg kommer så langt at vi forteller det til andre! Tror mye av grunnen til at det går sakte er at jeg tenker mye, og ikke har muligheten til å snakke om det enda. ☺
 
Back
Topp